بیش از 18 هزار حلقه لاستیک در قزوین توزیع شد




 

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: تاکنون 18 هزار و 801 حلقه لاستیک در بین رانندگان استان توزیع شده که 15 هزار و 258 حلقه آن مربوط به ناوگان باری بوده است.
جبار قهاری که روز یکشنبه جهت بررسی مسایل و مشکلات رانندگان حمل و نقل کالاهای جاده ای به پایانه های قزوین مراجعه کرده بود، افزود: روند ادامه توزیع لاستیک در صورت تخصیص آن از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه داشته و درخواست ها نیز براساس محل صدور کارت هوشمند ناوگان و میزان پیمایش یک سال اخیر بررسی و اولویت بندی می شود.
وی ادامه داد: براساس هماهنگی های صورت گرفته توسط این اداره کل مقرر شد از این پس به صورت هفتگی ضمن بازدید از محل پایانه کالای قزوین، جهت رفع مشکلات موجود با رانندگان به صورت حضوری دیدار و گفت و گو داشته باشیم.
به گفته قهاری، بررسی درخواست ها و مشکلات رانندگان و رسیدگی به موقع به آنها از اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه احقاق حقوق رانندگان تلاش گر استان است.
کمتیه توزیع لاستیک استان با حضور نمایندگانی از استانداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، صنعت، معدن و تجارت، کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین تشکیل می شود.

منبع: ایرنا


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0