توزیع شش‌هزار حلقه لاستیک بین کامیون‌داران خوزستانی




 

غلام‌عباس بهرامی‌نیا با اشاره به مطالبات صنفی رانندگان اظهارداشت: بیشترین تاثیر این موضوع بر روی بندر امام خمینی بود که طی همکاری مشترک با تشکلات حمل‌ونقل استان تعداد 180 دستگاه کامیون در بندر کار تخلیه کشتی‌ها و انتقال بار به انبارها را انجام دادند.

 این مقام مسئول در راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با تاکید بر اینکه تاکنون 70 درصد مطالبات رانندگان در زمینه بیمه، لاستیک محقق شده است، افزود: در این مدت بیش از شش‌هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین کامیون‌داران توزیع‌شده است.

وی به ماهیت کاری بندر امام خمینی در زمینه حمل بار و ورود کالا به کشور اشاره کرد و ادامه داد: این بندر مبدا اصلی حمل 60 درصد از کالاهای اساسی و استراتژیک کشور است.

بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد: کارکرد پایانه این بندر فرا استانی بوده و بیش از 72 درصد حمل بار به وسیله کامیون‌های سایر استان ها انجام می‌شود.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: به دلیل سراسری بودن اعتصابات اخیر این کامیون‌ها به استان سفر نداشتند و به همین دلیل از ظرفیت حمل‌ونقل استان استفاده شد و سعی شد تا بندر امام فعالیت حمل‌ونقلی خود را ادامه دهد.

بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد: در کنار آن با هماهنگی که با راه‌آهن شد، بخشی از بار با حمل‌ونقل ریلی به دیگر استانها ارسال شد.

منبع: تین نیوز


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0