تولید حدود ۱۶ هزار تن تایر و تیوب در فروردین ماه




هران- ایرنا- بررسی آمارهای تایرسازان کشور حاکی از تولید ۱۵ هزار و ۹۴۳ تن انواع تایر و تیوب در فروردین ماه امسال است.

 آمار وزنی تولید تایر در فروردین سال جاری، معادل تولید یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۱۹۱ حلقه تایر است. یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۳۰۴ حلقه از مجموع تولیدات ذکر شده مربوط به تولید تایرهای سواری است که وزنی معادل ۹ هزار و ۶۸ تن داشته و از این نظر رشدی ۳۵ درصدی در مقایسه با فروردین پارسال داشته است. در ماهی که گذشت، تایرسازان ۸۵ هزار و ۸۹۲ حلقه تایر وانتی معادل وزنی یک هزار و ۳۴۹ تن تولید کردند که رشد منفی یک درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است.

تولید تایر باری- اتوبوسی در این مدت با افت ۲۵ درصدی وزنی همراه شد و به سه هزار و ۲۶۵ تن رسید که معادل ۵۲ هزار و ۷۴ حلقه است. در مدت یاد شده، تولید تایر ماشین آلات کشاورزی با رشد ۱۳.۳ درصدی به یک هزار و ۳۲۵ تن رسید که مشتمل بر ۲۳ هزار و ۶۵۳ حلقه است.

تایرسازان در فروردین امسال سه هزار و ۲۱۹ حلقه تایر ماشین آلات راهسازی و صنعتی تولید کردند که با وزن ۴۲۸ تنی، رشد ۲۱ درصدی نشان می دهد. در این مدت، ۱۱۸ تن تایر موتور سیکلت (۴۴ هزار و ۲۶۳ حلقه) و ۳۱ تن تایر دوچرخه (۳۱ هزار و ۴۱۹ حلقه) در کشور تولید شد که در همسنجی با پارسال از نظر وزنی به ترتیب افت ۷۲ درصدی و کاهش ۳۵ درصدی داشته است. افت ۲۹ درصدی وزنی تولید تیوب خودرو و کاهش ۴۶ درصدی تولید تیوب دوچرخه و موتورسیکلت از دیگر آمارهای فروردین ماه امسال است، به طوری که تایرسازان ۲۰۵ تن تیوب خودرو (معادل ۴۸ هزار و ۷۹۲ حلقه) و ۸۵ تن تیوب دوچرخه (معادل ۲۲۲ هزار و ۷۶۴ حلقه) تولید داشتند. برپایه این گزارش، تایرسازان در سایر محصولات (فلپ، تایر و تیوب اسکوتری، تسمه نقاله و شیلنگ) با رشد هفت درصدی وزنی، ۶۹ تن معادل ۵۰ هزار و ۹۰۱ حلقه تولید داشتند.

منبع خبر : ایرنا


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0