توزیع لاستیک بر مبنای پروانه فعالیت انجام می‌شود




دبیر ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالای استان تهران با اشاره به امکان توزیع لاستیک بر مبنای پروانه فعالیت گفت: شهرداری‌ها و بخشداری‌ها جهت صدور پروانه فعالیت رانندگان درون‌شهری همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، مجتبی شیرقاضی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران با اشاره به شیوه توزیع لاستیک در بازار اظهار داشت: توزیع لاستیک در سایت‌های سبک و سنگین انجام می‌شود که لاستیک سبک توسط نمایندگان کشوری در اتحادیه‌ها جذب می‌شود و رانندگان برای تهیه آن می‌توانند به واحدهای صنفی مراجعه کنند.

وی همچنین ادامه داد: در مورد سایت‌های سنگین نیز پیش از این بخشی توسط راهداری و بخشی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت توزیع می‌شده است اما اکنون لاستیک‌هایی که در کشور توزیع می‌شود در درون‌شهری به عهده وزارت کشور و برای برون‌شهری متولی آن وزارت راه است.

دبیر ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالای استان تهران بیان کرد: در سامانه‌ای که برای توزیع لاستیک طراحی شده رانندگان تنها نوع لاستیک را مشخص می‌کنند که اکنون علاوه بر افزایش تعداد حلقه‌های لاستیک، امکان پرداخت قسطی نیز فراهم شده است.

شیرقاضی سپس افزود: لاستیک‌ها با تخصیص ارز 4200 تومانی وارد و براساس درجه کیفیت تقسیم‌بندی می‌شوند که مقرر شده زمینه برای واردات محصولات با کیفیت برای افزایش قدرت انتخاب رانندگان فراهم شود.

وی در پایان با اشاره به مشکل سامانه در مورد لاستیک‌های درون‌شهری خاطرنشان کرد: به جهت اینکه اکنون شهرداری‌ها و بخشداری‌ها مسئول صدور پروانه فعالیت هستند بهتر است دستور داده شود که همکاری لازم را با رانندگان داشته باشند.

منبع:تنسیم


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0