رفع مشکل لاستیک ماشینهای سنگین تا پایان سال




 

داریوش امانی ظهر یکشنبه در جمع مسئولان راهداری استان اصفهان با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی حجم بار د جاده های کشور اظهار داشت: این در حالی است که ناوگان حمل و نقل ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

وی بیان داشت: این توسعه نامتوازن سفره رانندگان و سایر فعالان صنعت حمل ونقل را کوچک تر کرده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری کشور از ثبت سفارش دو میلیون حلقه لاستیک خبر داد و گفت: پیش‌بینی می شود با اقدامات انجام شده مشکلات لاستیک رانندگان تا پایان سال حل شود.

وی گفت: سازمان به شدت به دنبال حل مشکلات رانندگان است و همانطور که شاهد هستید بحث تامین لاستیک وظیفه سازمان ما نبود اما چون دغدغه رانندگان دغدغه ما بود در این مساله ورود کردیم.

رانندگی باید جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب شود

امانی گفت: مباحث مربوط به قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان آور با قدرت بیشتری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

وی با اشاره به یکی از دغدغه‌های بزرگ رانندگان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی اظهار کرد: در این بخش مقرر شد صندوقی تعریف شود تا برای همیشه مشکلات این حوزه برطرف شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: افزایش بهره وری صنعت حمل ونقل یکی از دغدغه های ما به شمار می‌آید.

وی گفت: مشکلات تامین لاستیک رانندگان با رایزنی ها و اقدامات انجام شده تا پایان سال حل می شود.

منبع: تابناک


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0