توزیع بیش از ۷۰۰۰ لاستیک میان رانندگان البرزی




 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از توزیع بیش از هفت هزار حلقه لاستیک میان رانندگان استان در دو حوزه بار و مسافر خبر داد.
مهرداد جهانی از توزیع لاستیک میان رانندگان البرزی خبر داد و گفت: طی شش‌ماهه گذشته بیش از هفت هزار حلقه لاستیک توزیع‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه هفت هزار و ۲۲۴ حلقه لاستیک در بخش بار و مسافر میان رانندگان استان توزیع‌شده است، گفت: پیگیری‌های لازم در وزارت راه و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه تعداد ناوگان استان تعیین می‌شود و سپس لاستیک‌ها توزیع می‌شود، گفت: سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام می‌شود.

جهانی اضافه کرد: سهمیه لاستیک‌های هر استان با هماهنگی انجمن‌های صنفی رانندگان میان متقاضیان توزیع می‌شود که این روند در استان همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از اجرای طرح نرخ‌گذاری حمل کالا بر اساس تن - کیلومتر خبر داد و گفت: از یکم آذرماه جاری نرخ‌های حمل و بار بر اساس تن-کیلومتر محاسبه‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز تأکید کرد: در جلسه‌ای با حضور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و رئیس کانون رانندگان و دبیر انجمن صنفی کامیون داران کشور و نمایندگان فنی آنان مقررشده است نرخ شاخص بر مبنای هر تن-کیلومتر هزار و ۳۳ ریال و ضرایب مسافت به استان‌ها اعلام شود.

منبع: خبرگزاری مهر


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0