نیاز اتوبوس‌های شرکت واحد به ۳ هزار حلقه لاستیک




 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: تولید لاستیک با سایز مناسب اتوبوس‌های دو کابین متوقف شده است و اتوبوس‌های تهران به ۳ هزار حلقه لاستیک نیاز دارند که تنها ۸۰۰ حلقه تحویل داده شده است.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با شهرنوشت با اشاره به این‌که اتوبوس‌های متوقف همیشه وجود دارد، اظهار کرد: اتوبوس‌ها همواره به اورهال شدن (تعمیر، تعویض روغن و ...) نیاز دارند و ورود و خروج آن‌ها به تعمیرگاه مسئله‌ای طبیعی است.

او با اشاره به این‌که تعداد اتوبوس‌های متوقف در مهرماه به دلیل خرابی و نبود لاستیک بالا بود، عنوان کرد: مشکلات به مرور زمان تا حدودی برطرف شده است و در حال حاضر تعداد اتوبوس‌های متوقف به ۷۰ دستگاه می‌رسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به این‌که سایز مناسب لاستیک اتوبوس های دوکابین در گذشته تولید می‌شد، گفت: لاستیک اتوبوس‌های دو کابین با اتوبوس‌های تک کابین متفاوت است، در حال حاضر به دلیل اولویت شرکت‌های خودروساز، لاستیک اتوبوس های دوکابین تولید نمی‌شود که مکاتباتی برای تولید مجدد این لاستیک‌ها با شرکت تولیدکننده شده است.

منبع: همشهری آنلاین


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0