راننده کامیون‌ها در خراسان شمالی، چشم انتظار توزیع لاستیک




 

«سعید سبحانی» معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی نیز با اشاره به این‌که شمار کامیون‌های دارای کارت هوشمند در این استان 4000 دستگاه است، گفت: تاکنون 2720 حلقه لاستیک در میان کامیون‌های استان توزیع شده است.

وی با بیان این‌که در گذشته حواله‌های لاستیک تحویل انجمن صنفی رانندگان می‌شد و این انجمن امر توزیع را در میان کامیون‌ها انجام می‌داد، تصریح کرد: اما آنقدر شکایت رانندگان از این انجمن در استان زیاد شد که از ابتدای ماه جاری اداره‌کل مجبور شد تا خود اسامی را به انجمن صنفی اعلام و این انجمن فقط لاستیک را تحویل راننده کامیون دهد.

سبحانی توضیح داد: شمار فراوانی از رانندگان به این اداره‌کل مراجعه کرده و اعلام می‌کردند که انجمن صنفی لاستیک را به کامیون‌هایی تحویل داده که هم‌اکنون نیاز مبرم نداشته و یا به آشنایان تحویل داده شده است.

وی افزود: این اداره‌کل برای این‌که جلوی گلایه و اعتراضات را بگیرد، لاستیک‌ها را تنها بر اساس پیمایش مسافت توزیع می‌کند.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که اگر راننده‌ای نیاز جدی به لاستیک داشته باشد و شاید در این فاصله نزدیک نوبت وی برای تحویل لاستیک تعاونی نباشد، آیا لاستیک تحویل وی می‌شود؟ گفت: این اداره‌کل تنها بر اساس مسافت طی شده توسط کامیون لاستیک‌ها را توزیع می‌کند.

وی یادآور شد: ممکن است اگر اعلام کنیم در ابتدا لاستیک به کامیون‌هایی اعطا می‌شود که لاستیک آن‌ها خراب است، در این میان شماری از فرصت استفاده کرده و برای دریافت لاستیک، لاستیک‌های نو را از کامیون جدا کرده و لاستیک خراب را در زیر کامیون قرار دهند، بنابراین مجبوریم فقط بر اساس پیمایش مسافت آن‌ها را توزیع کنیم.

منبع: ایسنا


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0