تولید کارخانه بارز کردستان روزانه به ۲۰ هزار حلقه لاستیک می رسد




سنندج - ایرنا - مدیرعامل گروه صنعتی بارز گفت: تولید کارخانه لاستیک بارز در کردستان تا پایان سال جاری به ۲۰ هزار حلقه انواع تایر وسایل نقلیه در روز افزایش پیدا می‌کند.

علی‌اکبر مشرفی روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه لاستیک بارز کردستان به ظرفیت اسمی خود یعنی تولید ۱۶ هزار حلقه در روز رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هر واحد تولیدی زمانی می‌تواند توسعه پیدا کند که به ظرفیت اسمی تولید خود رسیده باشد، اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جهش تولید تا شهریور امسال میزان تولید در کارخانه بارز کردستان را به ۱۸ هزار حلقه لاستیک می‌رسانیم البته تا پایان سال جاری برنامه داریم تولید در این واحد را به ۲۰ هزار حلقه لاستیک در روز افزایش دهیم. مشرفی یادآور شد: سه تا چهار سال آینده هم میزان تولید کارخانه بارز کردستان را به ۳۲ هزار حلقه در روز خواهیم رساند که با تحقق این مهم میزان اشتغال این واحد از ۸۰۰ نفر به یک هزار و ۶۰۰ نفر افزایش خواهد یافت. کارخانه لاستیک بارز کردستان در شهرک صنعتی دهگلان واقع شده و در سال ۹۶ با حضور رییس جمهوری به بهره‌برداری رسید.

منبع خبر : ایرنا

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0