رو نمایی از نسل دوم خودرو های خدماتی هایپر تایر




 

در کمتر از شش ماه از شروع فعالیت اولین واحد های خدماتی هایپر تایر به مدد استقبال چشمگیر هم میهنان عزیز از این شیوه نوین ارائه  خدمات، مفتخریم پس از بهبود شیوه ها و روش ها "نسل دوم خودرو های خدمات نصب و بالانس لاستیک در محل" را آماده و طی مراسم رونمایی با حضور اصحاب رسانه معرفی و به چرخه ارائه خدمات وارد نماییم.

 

امروز شنبه پانزدهم مهر ماه 1396 طی مراسمی در هتل المپیک قابلیت های واحد های جدید و دور نمای ارائه خدمات توسط مدیران هایپر تایر به سمع و نظر خبرنگاران رسید و نحوه ارائه خدمات با حضور واحد های سیار، در محل برگزاری به نمایش گذاشته شد.

نسل دوم خودرو های خدمات هایپر تایر به تمامی امکانات لازم جهت تعویض و بالانس لاستیک خودرو و همچنین تزریق باد نیتروژن مجهز هستند.

با توجه به اینکه نسل دوم این واحد ها با بهره گیری از کامیونت های کارآمد تر نسبت به نسل اول طراحی و ساخته شده اند امیدواریم تا با بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمان مناسب تر شاهد رضایتمندی روز افزون شان باشیم.

هایپر تایر اندیشه ای متفاوت، خدمتی متمایز

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0