تصویب افزایش قیمت لاستیک، علی الحساب 30 درصد




با توجه به گفته های رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش علی الحساب 30 درصدی قیمت لاستیک در جلسه ستاد تنظیم بازار به تصویب رسید.
به نقل از تسنیم، عباس تابش در این خصوص توضیح داد: در جلسه ستاد تنظیم بازار تصویب شد که قیمت لاستیک علی الحساب 30 درصد افزایش یابد اما تولیدکنندگان و تایرسازانی که معتقدند هزینه تمام شده آنها بیش از این رقم است، می توانند مستندات و صورت های مالی خود را ارائه کرده تا پس از بررسی در صورت تأیید، مجوز افزایش بیشتر قیمت صادر شود.
وی ادامه داد: برخی از تایرسازان مستنداتی را در این زمینه ارائه کرده اند که از نظر ستاد تنظیم بازار کافی نبوده و نمی تواند مجوز افزایش قیمت بیشتر لاستیک را سبب شود. با این وجود اگر تولیدکنندگان مستندات قابل قبولی را ارائه کنند، این مستندات بررسی و مجوز لازم برای افزایش بیشتر قیمت تایر صادر خواهد شد.»
گفته می شود تایر جز اقلامی است که قیمت آن باید در سامانه 124 وزارت صنعت درج شود و قیمت های جدید با توجه به تاییدیه ستاد تنظیم بازار به زودی در این سامانه درج خواهد شد.

منبع خبر : خودرو بانک

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0