13 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی در آذربایجان غربی توزیع شد




مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان سالانه حدود 100 هزار حلقه لاستیک نیاز دارد، گفت: از 25 تیر سال جاری /آغاز طرح توزیع لاستیک/ تاکنون حدود 13 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی در بین ناوگان حمل و نقل استان توزیع شده است.
ارسلان شکری افزود: این تعداد حلقه لاستیک با در نظر گرفتن پارامترهایی مانند پیمایش طی شده و تعداد بارنامه های صادره توزیع شده و در حال حاضر نیازمند تامین و توزیع لاستیک برای ناوگان باری و مسافری هستیم.
وی اضافه کرد: سازمان صنعت و معدن از طریق کارخانه‌های داخلی و واردکنندگان خارجی هر میزان لاستیک که وارد کشور می‌شود، را بر اساس سهمیه ناوگان استان‌ها تقسیم می کند که سهم آذربایجان غربی در حدود 4.5 درصد است.
وی از آغاز پرداخت کرایه بر اساس تن بر کیلومتر در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این اقدام یکی از مهمترین مطالبات رانندگان بود که در راستای خدمات دهی بهینه و با کیفیت انجام شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: این استان از ابتدای ماه جاری پرداخت کرایه حمل بار بر اساس تعرفه تن - کیلومتر را آغاز کرده که تاثیر بسزایی در معیشت رانندگان خواهد داشت.
شکری اضافه کرد: نرخ پایه تن - کیلومتر به صورت کشوری تعیین شده و یکهزار و 33 ریال به عنوان شاخص پایه تن - کیلومتر انتخاب شده است.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر افزون بر 20 هزار ناوگان مسافری و باری در آذربایجان غربی فعال است.
مشکل تامین لاستیک از جمله مهمترین مطالبات رانندگان به ویژه رانندگان باری به شمار می رود که دولت تدبیر و امید بیشترین توان را برای تامین این کالا به کار گرفته است.

منبع: ایرنا


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0