میشلن در نمایشگاه صنعت تایر در سال 2020 به عنوان برترین تولید کننده تایر جایزه دریافت کرد




میشلن در نمایشگاه صنعت تایر در سال 2020 به عنوان برترین تولید کننده تایر جایزه دریافت کرد

میشلن برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه فناوری تایر 2020 در هانوفر آلمان ، جایزه بهترین تولید کننده تایر را دریافت کرد . این جایزه نشانه پیشرفت میشلن از لحاظ عملکرد و طول عمر محصولاتش است . گروه میشلن در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد : گروه میشلن این عقیده را دارد که تایر ها را در هر شرایط آزمایش می کند و این آزمایشات تا سال 2024 اجباری خواهد کرد. این جایزه توسط ، یک هیئت از کارشناسان این صنعت ، تولیدکنندگان حرفه ای تایر ، تولیدکنندگان خودرو ، دانشگاهها و پژوهشگران این صنعت به تیم میشلن اعطا شد.

تایر های بدون هوا آپتیس (Uptis)

جوایز زیاد و معتبری در سال 2019 به میشلن اعطا شد است . تایر بدون هوا آپتیس که توسط میشلین ساخته شده است ، جایزه نوآوری تکنولوژی را در صنعت تایر و در سال 2020 دریافت کرد.
نمونه اولیه آپتیس در سال 2019 رونمایی شد و در سال 2020  به خاطر پیشرفت های استثنایی این فن آوری جایزه دریافت کرد  . این تایر خطرات ناشی از سوراخ شدن را از بین می برد و همچنین مزایای قابل توجهی را ارائه می دهد که باعث می شود رانندگان در طول سفرهای خود آرامش بیشتری داشته باشند . علاوه بر این ، این امکان را به مدیران و متخصصان این صنعت می دهد تا بتوانند بهره وری در تجارت خود را بهینه تر کنند و همچنین از نظر مصرف مواد اولیه می توان صرفه جویی قابل توجهی را انجام داد ، که این باعث کاهش ضایعات شده و برای محیط زیست مناسب است.
فلورنت منگوکس مدیرعامل میشلن می گوید : این افتخار بزرگی است كه برای دومین سال پیاپی جایزه بهترین سازنده تایر سال را ، برای اولین بار در تاریخ این جوایز دریافت می کنیم.  ترکیب این دو عنوان معتبر همراه با جوایز نوآوری آپتیس ، به اهداف استراتژیک این گروه جهت می دهد . به طور مشخص این باعث افتخار همه ما در میشلن است ، که نشان از تلاش و اهمیت ما برای کارهایی که از نظر نوآوری و سازگاری با محیط زیست انجام می دهیم ، می باشد.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0