قفل رینگ چرخ چیست و چه کاربردی دارد ؟




درباره ی قفل رینگ بیشتر بدانیم

در بعضی شرایط و زمان ها به دلیل عدم وجود پارکینگ یا جای پارک در خیابان های پرتردد ، مجبور به پارک کردن خودرو در کوچه ها و خیابان های خلوت و دورافتاده می شویم که این خود باعث اضطراب و نگرانی ما از سرقت چرخ و یا لوازم داخل خودرو می گردد که البته ممکن است پیش از این نیز برای شما پیش آمده باشد که لاستیک و چرخ های خودرویتان به همراه رینگ آن مورد سرقت قرار گرفته باشد. متاسفانه این روزها سرقت بسیار رواج یافته و ما نیز شاهد این موضوع هستیم. حفظ ایمنی چرخ ها یکی از دغدغه های رانندگان است که بسیار نیز حائز اهمیت می باشد. یکی از روش هایی که می توان از رینگ و لاستیک خودرو محافظت کرد و نگرانی ها را از بابت سرقت آنها کاهش داد ، استفاده از قفل رینگ برای چرخ ها است.

در اینجا درباره این محصول پرکاربرد بیشتر توضیح خواهیم داد و به بررسی بیشتر مزایا و معایب آن و چگونگی استفاده از آنها بر روی چرخ های خودرو می پردازیم.

قفل رینگ چیست ؟

قفل رینگ ، مهره و پیچی است که روی چرخ های (هر چهار چرخ) خودرو نصب می گردد. در اصل این پیچ و مهره ها جایگزین پیچ و مهره های عادی چرخ خودرو می شوند که به وسیله ی یک کلید بخصوص باز و بسته می گردند. استفاده از این قفل رینگ ، ایمنی چرخ های شما را در برابر سرقت بالا می برد.

پس این وسیله می تواند بهترین روش برای قفل کردن چرخ های هر خودرویی باشد و راهی مطمئن و ایمن برای محافظت از آنها در مقابل سرقت و نگرانی از پارک کردن خودرو در جاهای خلوت.

نکته بسیار مهمی که درباره ی قفل رینگ باید بدانید ، این است که هر خودرو به طور مجزا قفل رینگ مخصوص خود را دارد . به طور مثال: قفل رینگ خودروی خارجی و ایرانی همچون: پراید ، پژو 206 ، پژو 405 ، ال 90 ، تیبا ، پژو پارس و ... بایکدیگر متفاوت است.

مزایای استفاده از قفل رینگ

قیمت مناسب : به خاطر داشته باشید که استفاده از قفل رینگ که دارای قیمت مقرون به صرفه و مناسبی است بهتر از خرید رینگ و لاستیک جدید در صورت سرقت می باشد.

نصب آسان : شما به راحتی می توانید آنها را بر روی چرخ نصب کنید و با قفل مخصوص و بکس (آچار چرخ) مهره ها و پیچ ها را باز و بسته کنید.

ظاهری زیبا : استفاده از قفل رینگ علاوه بر بالا بردن ایمنی چرخ ها ، جلوه ای زیبا را نیز به رینگ های شما می دهد.

معایب استفاده از قفل رینگ

هرز شدن کلید آن : این نکته بسته به نوع جنسی که خریداری می کنید داشته و مرغوب بودن آن بسیار حائز اهمیت خواهد بود. اگر جنس قفل رینگ خب نباشد ، به مرور زمان ساییده می شود و کارآیی آن از بین می رود.

چگونگی استفاده از قفل رینگ ؟

برای استفاده از قفل رینگ به یاد داشته باشید که آنها جایگزین پیچ ها و مهره های معمولی چرخ می شوند و به جای آنها می توانید از قفل رینگ استفاده نمایید و بوسیله بکس (آچار چرخ) آنها را بر روی هر چهار چرخ ببندید و در صورت باز کردن نیز به وسیله کلید مخصوص و بکس (آچار چرخ) آن را باز کنید.

خرید قفل رینگ

توجه داشته باشید که خرید این محصول را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده انجام دهید و انتخاب بهترین جنس را نیز از بین کالاها و برندهای موجود در بازار فراموش نکنید. هایپرتایر یکی از عاملان فروش قفل رینگ در مرکز خدمات خود در شرق تهران است که در صورت مراجعه به این مرکز می توانید آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایید .


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0