مشخصات فنی لاستیک کنتیننتال آلمان در طرح گل Conti Premium Cotact5




درباره ی برند لاستیک کنتیننتال آلمانی بیشتر بدانیم

این برند مطرح آلمانی در سال 1871 در یکی از شهرهای شناخته شده ی این کشور یعنی هانوفر تاسیس گردید. کنتیننتال شرکتی چند ملیتی است که انواع لاستیک سواری ، اتوبوسی ، دوچرخه و غیره را با استفاده از تکنولوژی های روز مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین با توجه به حفظ محیط زیست و کره ی زمین تولید می کند. لوگوی این برند آلمانی اسب است که چابکی ، قدرت و مقاومت آن را الگوی خود قرار داده است. جالب است بدانید که این برند علاوه بر تولید لاستیک آلمانی ، قطعات و تجهیزات خودرو نیز تولید می کند و به جهت اهمیت دادن به کره ی زمین در تولید وسایل نقلیه برقی نیز فعالیت می کند.

بهترین لاستیک آلمانی

امروز کنتیننتال به عنوان یکی از بهترین برندهای لاستیک و جزو 10 برند برتر تایر در دنیا شناخته می شود. همانطور که در بالا مطرح شد کنتیننتال لاستیک های خود را از مواد مرغوب و باکیفیت تولید می کند و در بعضی از تایرهای خود برای آسیب رساندن کمتر به محیط زیست از مواد تجدیدپذیر استفاده می کند. این برند آلمانی ، برای انواع خودروی سواری ، شاسی بلند ، کراس اوور ، اتوبوس و غیره درسایزهای مختلف و طرح گل های متفاوت در عملکردهای گوناگون لاستیک تولید می کند. از لاستیک های پرفروش کنتیننتال می توان به طرح گل ها Ultra contact UC6 ، طرح گل Contipremium2 ، طرح گل Conti Premium Cotact5 و غیره اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی بیشتر لاستیک Conti Premium Cotact5 کنتیننتال بپردازیم.

مشخصات لاستیک Conti Premium Cotact5 کنتیننتال

این لاستیک از پرفروش ترین ، تایرهای این برند است که از طراحی خاص و منحصربفری برخوردار است. به جهت طراحی خاصی که دارد از چنگ زنی و چسبندگی خوبی در انواع جاده ها برخوردار است و ترمزگیری عالی را در جاده های بارانی  خشک از خود ارائه می دهد و از همه مهمتر از مقاومت غلتشی پایینی برخوردار بوده که باع کاهش مصرف سوخت خودروی شما می گردد.

ویژگی های اصلی تایر کنتیننتال با طرح گل Conti Premium Cotact5

  • مناسب برای هر شرایط آب و هوایی
  • فرمانپذیری عالی
  • چنگ زنی عالی در جاده های بارانی و خشک
  • کوتاه شدن مسافت ترمز
  • ارائه راحتی برای رانندگان
  • کاهش مقاومت غلتشی
  • کاهش مصرف سوخت

فروش لاستیک کنتیننتال در طرح گل Conti Premium Cotact5

لاستیک کنتیننتال نیز مانند برندهای دیگر لاستیک خارجی در ایران دچار مشکلاتی نظیر گرانی ارز ، تحریمات و غیره شده است. به همین دلیل از تنوع کمتری در فروشگاه های ایرانی برخوردار است و موجودی آن در بسیاری از فروشگاه نیز صفر است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر این طرح گل از لاستیک کنتیننتال را که پرفروش ترین لاستیک این برند نیز است با قیمتی رقابتی و مقرون به صرفه ، به آسانی و به صورت آنلاین خریداری کنید. این لاستیک آلمانی در سایز 225/60R17 و سایز 235/0R18 در این فروشگاه عرضه می گردد. لاستیک کنتیننتال مناسب برای بنز GLE300 و خودروهای لوکس و غیرلوکس دیگری است که شما می توانید به راحتی آن را به همراه خدمات نصب و بالانس از هایپرتایر خریداری کنید. لاستیک کنتیننتال مناسب برای هیوندای سانتافه و خودروهای دیگری همچون: بنز ، کیا سورنتو ، لکسوس ، ولوو ، کیا سدونا ، ریگان ، هیوندای توسان ، رنو کولیوس و غیره می باشد. اگر این لاستیک مناسب خودروی شما است ، می توانید با وارد شدن به وب سایت هایپرتایر آن را به راحتی به صورت آنلاین خریداری کنید و در هر کجای ایران که هستید آن را دریافت نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مجتبی بابائی

در تاریخ 1400/07/14

سلام به نظر من که از خیلی برندها استفاده میکردم ، این برند حتی از میشلن هم بهتره ، خیلی نرم و سواری خوبی داره

پاسخ هایپرتایر:

با سلام ، ممنون از اینکه نظرتان را با ما در میان گذاشتید.

مقایسه 0