بهترین لاستیک برای کیا سراتو





تاریخچه ای کوتاه درباره ی خودرو کیا سراتو

کیا سراتو یک خودرو جمع و جور است که در سال 2003 توسط شرکت کیا کره جنوبی طراحی و تولید شد. این خودرو در ایالات متحده به عنوان کیا فورته شناخته می شود و در کره جنوبی K3 و در چین فورته K3 یا شوما نامیده می شود. کیا سراتو در انواع بدنه همانند: هاچ بک پنج در ، کوپه دو در و سدان چهار در عرضه می شود. تا به امروز چهار نسل از این خودرو تولید گردیده است که سه نسل آن در ایران حضور یافته است. بعد از تحریم صنایع خودروسازی در ایران ، شرکت سایپا طی قراردادی با کیا تصمیم به مونتاژ این خودرو در کشور گرفت . اما این قرارداد مونتاژ بین شرکت کیا و سایپا برای مدتی به تعویق افتاد که سرانجام در سال 1393 ، نسل دوم مونتاژی های سایپا وارد بازار خودرو گردید. این خودرو در ابتدای ورود به ایران و حتی با مونتاژ آن توسط شرکت سایپا مورد استقبال مصرف کنندگانی زیادی قرار گرفت. کیا سراتو در تیپ های مختلفی همچون: مونتاژ ، کوپه ، وارداتی و رینگ 17 در بازار موجود است که در ادامه به بررسی بیشتر لاستیک مناسب کیا سراتو در تیپ های مختلف خواهیم پرداخت.

سایز لاستیک کیا سراتو

خرید سایز مناسب لاستیک برای کیا سراتو می تواند عملکرد خودروی شما را بهبود ببخشد و ایمنی را نیز برای شما تضمین کند. لاستیک سراتو در سایزهای مختلفی همچون: 195/60R15 ، 215/45R17 ، 215/50R17 ، 205/55R16 عرضه می گردد. لاستیک فابریک کیا سراتو رینگ 17 که در بازار ایران نیز بسیار به چشم می خورد ، در سایز 215/45R17 ارائه می گردد. حتما در هنگام خرید لاستیک سراتو به تیپ خودروی خود توجه کنید ، به دلیل اینکه همانطور که در بالا ذکر شد لاستیک این خودرو در سایزهای متفاوتی عرضه می شود و بهتر است سایز لاستیکی را که مناسب نوع و تیپ خودروی شما می باشد انتخاب و خریداری کنید.

قیمت لاستیک کیا سراتو

لاستیک باتوجه به نکاتی زیادی قیمت گذاری می شود. به طور مثال: برند لاستیک ، سایز لاستیک ، ضمانتنامه و غیره هر کدام به طور جداگانه در قیمت لاستیک تاثیر گذارند. درباره ی برند لاستیک باید گفت که لاستیک های خارجی از لاستیک های ایرانی گران تر هستند و دلیل آن نیز کیفیت ، قیمت ارز و مشکلات در واردات کالاهای خارجی است که باعث می گردد قیمت لاستیک خارجی بالاتر باشد. حالا این قیمت در هر فروشگاه نیز متفاوت می باشد و مانند نرخ دولتی قیمتی ثابت ندارد. بنابراین برای خرید لاستیک جدید باید فروشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه تایر باکیفیت و خدمات به روز ، محصولات خود را با کمترین قیمت در بازار نیز بفروش برساند. هایپرتایر فروشگاه اینترنتی لاستیک است که عرضه کننده انواع تایر خارجی و تایر ایرانی با نازلترین قیمت ها می باشد و شما می توانید به سادگی و با مراجه به این فروشگاه آنلاین لاستیک موردنظر خود را با اطمینان خریداری کنید.

خرید لاستیک کیا سراتو

شما می توانید با مراجه به وب سایت هایپرتایر علاوه بر اینکه بهترین لاستیک برای کیا سراتو 2000 را در برندهای مختلف انتخاب کنید ، برای خودروهای دیگر ایرانی و خارجی نیز لاستیکی با عملکردهای عالی با قیمت مناسب خریداری کنید. با یک جستجوی ساده در وب سایت هایپرتایر می توانید لاستیک میشلن کیا سراتو 2000 و لاستیک تراینگل مناسب برای کیا سراتو و حتی دیگر برندهای مطرح داخلی و خارجی را با خدمات پس از فروش به صورت آنلاین و در مدت زمانی کوتاه خریداری کنید. شما علاوه بر خرید لاستیک جدید از هایپرتایر می توانید از خدمات نصب و بالانس تایر در محل خود نیز بهره مند شوید.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0