تفاوت لاستیک بارز P648 با P640




تفاوت لاستیک بارز P648 با P640

لاستیک خودرو از تجهیزات و قطعات اثرگذاری است که علاوه بر بهبود عملکرد خودرو در هر جاده ای ، از جاده های خشک و بارانی گرفته تا بزرگراه ، خارج از جاده (آفرود) ، تردد در داخل شهر و ... ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را نیز تضمین می کند. لاستیک ها دارای تفاوت های زیادی همانند: تفاوت در سایزها ، نوع عملکرد آنها ، برند ، طرح گل و ... هستند که هر کدام برای استفاده در خودروهای با مدل های گوناگون و شرایط مخلف جاده ای و آب و هوایی ساخته شده اند.

در هنگام خرید لاستیک شما باید به شرایط محیطی که در آن تردد و زندگی می کنید و نوع خودروتان توجه کنید. در این مقاله درباره ی برند بارز که عنوان بهترین و پرفروش ترین لاستیک ایرانی را از آن خود کرده است ، صحبت می کنیم و همچنین به بررسی بیشتر تفاوت دو طرح گل این برند مطرح ایرانی یعنی لاستیک P648 بارز با لاستیک P640 بارز می پردازیم و در آخر نیز نتیجه گیری خواهیم کرد که کدام یک از این تایر ها برای خودروی شما مناسب است.

درباره ی لاستیک بارز بیشتر بدانیم

گروه صنعتی بارز سالهای متعددی است که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع لاستیک سواری ، شاسی بلند و سنگین و نیمه سنگین فعالیت می کند و همیشه در تلاش است تا با استفاده از مواد مرغوب در ساخت محصولاتش ، کیفیت عالی و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه دهد. لاستیک بارز در انواع مختلف توسط این شرکت تولیدکننده با نرخ مصوب به دست نمایندگان و مصرف کنندگان قرار می گیرد. یکی از عاملان فروش لاستیک بارز دولتی ، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر است که با مراجعه به آن می توانید به آسانی لاستیک موردنظر خود را از برند بارز و دیگر برندهای ایرانی همچون: ایران تایر و ... و برندهای معتبر خارجی مانند: میشلن ، هانکوک ، تراینگل ، نکسن ، کنتیننتال ، جی تی رادیال و ... تهیه نمایید.

لاستیک بارز با طرح گل P648

تایر بارز با طرح گل P648 قابلیت استفاده در هر چهار فصل را دارد و به جهت نرمی و منعطف بودن دیواره های جانبی اش یک سواری راحت ، آرام و بی صدا را برای شما به ارمغان می آورد. گل P648 از پرفروش ترین مدل های بارز است که دارای ویژگی هایی همچون: مقاومت غلتشی پایین است که مانع از افزایش مصف سوخت می گردد و بالطبع آسیب کمتری نیز به محیط زیست وارد می کند. از قابلیت های دیگر این گل بارز می توان به استفاده ی آن در گل و لای اشاره کرد و دلیل آن نیز طراحی خاص آج این تایر است. لاستیک P648 بارز مناسب برای خودروهایی مانند: انواع خودرو پراید ، پژو 206 ، سمند ، پرشیا ، برلیانس و ... است. برای خرید لاستیک بارز P648 می توانید به وبسایت هایپرتایر مراجعه نمایید و آن را به راحتی از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

مشخصات فنی لاستیک P648 بارز

  • دارای دوام و طول عمر بالا
  • دوستدار محیط زیست به جهت مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت
  • دارای ترمزگیری عالی و مسافت خط ترمز کوتاه
  • مقاوم در برابر هیدروپلنینگ و لغزش در جاده های بارانی و برفی
  • دارای بلوک های منحصربفرد برای فرمانپذیری بهتر
  • دارای شیارهای ریز و کوچک در وسط آج به جهت داشتن عملکرد بهتر در جاده های برفی
  • دارای نوارهای سراسری جهت خروج و تخلیه بهتر آب

لاستیک بارز با طرح گل P640

این گل از لاستیک بارز نیز جزو پرفروش ترین مدل های بارز است که در سایزهای متنوع که مناسب خودروهای ایرانی و خارجی همچون: پروتون ، پژو 206 ، پژو 207 ، پژو 405 ، پژو پارس ، رانا ، تیبا ، دوو اسپرو ، کوئیک و ... تولید و در بازار عرضه می گردد. این تایر بارز مناسب برای استفاده در هر چهار فصل است که عملکرد خوبی را در جاده های بارانی و خشک به رانندگان ارائه می دهد. فرمانپذیری خوب این لاستیک باعث گردیده تا این تایر اولین انتخاب هر راننده ای در بین تایرهای دیگر ای برند ایرانی باشد. شما می توانید جهت خرید لاستیک P640 بارز در سایزهای گوناگون به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر مراجعه کرده و تایر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

مشخصات فنی لاستیک P640 بارز

  • پایداری عالی در سرعت های بالا
  • مناسب برای استفاده در هر چهار فصل
  • عملکرد و فرمانپذیری عالی در جاده های خشک و بارانی
  • دارای مقاومت سایشی بالا

تفاوت لاستیک بارز P648 با لاستیک P640

با مطالعه ی مشخصات فنی هر تایر خواهید فهمید که هر کدام از این طرح گل ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و مشخصات مشترکی نیز همانند: طول عمر بالا ، چهار فصل بودن و فرمانپذیری عالی دارند. هر دو تایر به جهت داشتن عملکرد بالا می توانند بهترین انتخاب برای هر خودرویی باشند که شما می توانید برای مشاهده سایزهای این دو تایر به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر مراجعه نمایید و سایز مربوط به خودروی خود را انتخاب و خریداری کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0