پورشه 911 GT3 جدید با تایرهای میشلن




لاستیک میشلن بر روی خودرو پورشه 

شرکت خودروسازی پورشه برای نسل هفتم خودروهای 911GT3 که جدیدترین تولید این کمپانی می باشد لاستیک های Pilot Sport Cup را به عنوان تجهیزات اصلی این خودرو انتخاب کرده است. پورشه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا هنگام خرید خودرو، به صورت دلخواه تایرهای Pilot Sport Cup 2 R Connect میشلن را برای داشتن عملکرد فوق العاده بالا نیز انتخاب کنند.

در آزمایشات انجام شده در مسیر مسابقات نورنبرگ آلمان، خودرو پورشه 911 GT3 جدید با لاستیک های Pilot Sport Cup 2 R Connect میشلن موفق شد در مدت زمان 6 دقیقه و 59/927 ثانیه این مسیر 20/8 کیلومتری را طی کند. این خودرو مجهز شده به تایرهای میشلن با سایز 255/35ZR20 برای جلو و سایز 315/30ZR21 برای عقب می باشد.

کمپانی پورشه اعلام کرد: این آزمایش با سه تایر دیگر از شرکت مختلفی انجام شد، اما بهترین انتخاب برای ما و داشتن یک عملکرد بسیار فوق العاده در مسیر میشلن بود. ترکیب بین پورشه و میشلن باعث شده تا تعادل و شتاب را احساس کنیم.

مشتریان در هنگام خرید این خودرو می توانند تایرهای Pilot Sport Cup 2 R Connect را سفارش دهند و با نصب برنامه Track Connect میشلن در تلفن های هوشمند خود، به طور مداوم فشار تایرها را در زمان های مختلف کنترل کنند تا بتوانند برای رسیدن به عملکرد مطلوب هنگام رانندگی آنها را تنظیم کنند.

 تایرهای Pilot Sport Cup 2 R Connect میشلن به طور خاص برای خودرو جدید پورشه و با ترکیبات متفاوتی طراحی گردیده است. این تایرها دارای فناوری هستند که برای حضور در مسابقات اتومبیلرانی در سطح جهانی توسعه داده شده اند. این تایر دارای بالاترین دوام و چسبندگی است که هم برای استفاده روزمره در شهر و هم برای مسیر مسبقات اتومبیلرانی مناسب است. شرکت های لاستیک سازی میشلن و خودروسازی پورشه توافقنامه همکاری خود را در اکتبر 2020 برای چهار سال دیگر تمدید و امضا کردند. میشلن شریک انحصاری پورشه در تمام مسابقات WEC GT WEC و اکثر مسابقات بین المللی خواهد بود و قرار است در آینده و در زمینه توسعه پایدار نیز با هم همکاری هایی را انجام دهند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0