بررسی لاستیک هانکوک با طرح گل DYNAPRO HP2




درباره ی لاستیک هانکوک بیشتر بدانیم

کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکوک در سال 1941 در شهر سئول کشور کر تاسیس گردید. در ابتدای فعالیت این شرکت نام آن چوسان بود که بعدها به هانکوک تغییر نام پیدا کرد. هانکوک در طی سالها فعالیت توانست جایگاه ویژه ای در این صنعت کسب کند و با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و متریال های مرغوب و باکیفیت در سراسر دنیا شناخته و محبوب شود. می توان گفت امروزه هانکوک به عنوان 10 برند برتر تایر در دنیا شناخته می شود و در حال حاضر نیز تامین کننده تایر بسیاری از مسابقات اتومبیلرانی و تجهیزات فابریک (OE) خودروسازانی مطرحی در دنیا است.

هانکوک تولیدکننده انواع لاستیک سواری، شاسی بلند (SUV) ، کراس اور (CUV) ، سنگین یا نیمه سنگین با عملکردهای متفاوت است به طوری که پاسخگوی نیاز هر راننده ای با هر خودرویی می باشد.

محصولات برند هانکوک

همانطور که گفته شد کمپانی بزرگ هانکوک دارای متنوع ترین محصولات می باشد که هر کدام از عملکردی خاص و متفاوت برخوردار هستند. در اینجا چند طرح گل پرفروش برند هانکوک را به شما معرفی می کنیم. لاستیک های  Kinergy ECO2 ، Ventus S1 evo2 SUV ، optimp k415 ، Ventus PRIME2 ، DYNAPRO HP2 و غیره که جزو شناخته شده ترین و پرفروش ترین طرح گل های هانکوک هستند. در این مقاله ما قصد داریم شما را با مشخصات فنی و ویژگی های تایر هانکوک DYNAPRO HP2 بیشتر آشنا کنیم.

ویژگی های لاستیک هانکوک DYNAPRO HP2

در اینجا با بررسی بیشتر این لاستیک به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را برای خرید لاستیک کره ای داشته باشید.

  • این تایر مناسب برای استفاده در هر چهار فصل است.
  • بهترین انتخاب برای خودروهای شاسی بلند و مناسب برای استفاده در گل و لای و جاده های برفی است.
  • ارائه دهنده ی یک فرمانپذیری عالی در انواع جاده های خشک و برفی می باشد.
  • مسافت ترمز را کوتاه و بهبود بخشیده است.
  • یک رانندگی راحت، بی صدا و لذتبخش را به رانندگان و سرنشینان خودرو ارائه می دهد.

مشخصات فنی تایر DYNAPRO HP2 هانکوک

در این مقاله با ارائه تصاویر و مطالب بیشتر درباره ی ویژگی های کاربردی لاستیک هانکوک با طرح گل DYNAPRO HP2 صحبت خواهیم کرد.

  • این تایر دارای چهار کانال خطی و سراسری در الگوی آج خود است تا آب را به راحتی در جاده های خیس و بارانی تخلیه کند و از لغزش و خطر هیدروپلنینگ جلوگیری نماید.

  • در ساخت این تایر با ترکیب کردن بیشتر سیلیکا ، باعث شده اند تا چسبندگی تایر در جاده های خشک و بارانی بهبود پیدا کند و همینطور مقاومت غلتشی تایر کاهش یابد که همین امر سبب کاهش مصرف سوخت خودرو نیز گردیده است. 
  • استفاده از یک لایه ی تقویت شده در ساخت این تایر مقاومت تایر در سرعت های بالا را افزایش داده و باعث فرمانپذیری بهتر تایر شده است.
  • پلی استر و سیم های استفاده شده در این تایر نیز به فرمانپذیری و ترمزگیری بهتر تایر کمک بسزایی کرده است.

لاستیک هانکوک DYNAPRO HP2 مناسب چه خودروهایی است ؟

تایر هانکوک با طر گل DYNAPRO HP2 در سایزهای متنوعی ولید و عرضه می شود. به طور مثال این تایر را می توان در سایزهای 235/60R18 ، 245/70R16 ، 255/65R16 ، 225/70R16 ، 225/65R17 و ... خریداری نمود. شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر اقدام به خرید لاستیک هانکوک برای تویوتا هایوکس با خرید لاستیک هانکوک برای پورشه ماکان خود یا خودروهای دیگری که این نوع لاستیک برای آنها مناسب است ، نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0