مشخصات فنی لاستیک PILOT SPORT 4 میشلن




درباره میشلن بیشتر بدانیم

کمپانی مطرح میشلن در سال 1889 توسط ادوارد میشلن تاسیس گردید. این شرکت تولیدکننده لاستیک از همان ابتدا به دنبال اختراع و تولید تایرهایی بود که به راحتی مصرف کنندگان کمک کند و با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا به هدف خود نیز رسید. میشلن همه روزه با رونمایی از تایرهای جدیدی که طراحی و تولید می کند ، نشان می دهد که محبوب ترین برند لاستیک در دنیا است و همچنان طرفداران زیادی را در سراسر دنیا دارد.

میشلن با طراحی و تولید انواع لاستیک از لاستیک سواری گرفته تا لاستیک شاتل های فضایی و هواپیما توانسته است سهم قابل توجه ای از بازار جهانی را از آن خود کند. تنوع محصولات این شرکت با ارائه سایزهای مختلف ، طرح گل های متفاوت با عملکردهای گوناگون باعث گردید تا تایرهای این شرکت مناسب برای هر خودرویی باشد .

لاستیک میشلن با طرح گل PILOT SPORT 4

لاستیک میشلن PILOT SPORT 4 جانشین طرح گلهای Pilot Sport 3  و Pilot Sport 2 شد که از تایرهای محبوب این شرکت بودند. این لاستیک تابستانی با بالاترین کیفیت مناسب برای رانندگانی است که از خودروهای لوکس همچون: آئودی A4 ، بی ام و ، پورشه و مرسدس و غیره برخوردارند. این لاستیک مناسب برای خودروهای اسپرت و همچنین استفاده در خودروهای ورزشی نیز است و برای سفرهای طولانی می تواند بهترین انتخاب برای هر راننده ای باشد. این لاستیک فرمانپذیری عالی ، چسبندگی خوب و طول عمر بالا را به شما ارائه می دهد. لاستیک میشلن با این طرح گل همچنین در سایزهای مختلف با ظرفیت بار بیشتر (بار اضافی) عرضه می گردد. میشلن به تازگی نیز لاستیک PILOT SPORT4 تمام فصل را وارد بازار کرده است که می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر درباره ی آن بیشتر بدانید.

مشخصات فنی و ویژگی های اصلی لاستیک میشلن PILOT SPORT 4

دانش گسترده میشلن در مورد لاستیک خودرو در Pilot Sport 4 گنجانده شده است. به لطف فناوری Dynamic Response ، تایر دارای فرمانپذیری دقیق و قابلیت مانور خوب است. ترکیبات استفاده شده در ساخت لاستیک باعث می شود در جاده های خشک و جاده های خیس چسبندگی خوبی از خود ارائه دهد. آب به سرعت از طریق شیارهای طولی گسترده و عمیق این تایر تخلیه می شود. علاوه بر این ، این تایر فاصله ترمزگیری ایمن را نیز به راننده ارائه می دهد.  

  • ایمنی و اقتصادی
  • عمر طولانی
  • لاستیک تابستانی با عملکرد بالا
  •  واکنش پذیری بالا و فرمانپذیری خوب روی سطوح مرطوب
  •  عملکرد خوب ترمزگیری در سطوح مرطوب با ایمنی طولانی مدت

از ویژگی های اصلی آن تایر هستند که در ادامه به طور گسترده به آن خواهیم پرداخت.

فرمانپذیری عالی در جاده های مرطوب

 لاستیک تابستانی میشلن با طرح گل Pilot Sport 4 از پاسخگویی و دقت عالی در رانندگی برخوردار است. الگوی آج این تایر تماس بهینه ای با سطح جاده دارد و به فرمانپذیری بهتر تایر بر سطوح خیس و بارانی کمک می کند.

ترمزگیری عالی در جاده های مرطوب و ارائه ایمنی

استفاده از ترکیبات الاستومرها و سیلیکا در ساخت این تایر و طراحی شیارهای پهن و آج در این تایر باعث گردیده تا تخلیه ی آب در سطوح خیس به خوبی صورت گیرد و باعث ترمزگیری بهتر تایر در چنین سطوحی گردد. این تایر ایمنی طولانی مدتی را برای رانندگان تضمین می کند.

دارای طول عمر بسیار بالا

استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت در ساخت این تایر باعث تقویت الگوی آج این تایر شده است و باعث می شود لاستیک سطح تماس بیشتری با جاده داشته باشد و همین امر موجب افزایش طول عمر لاستیک می شود. وقتی تایر تابستانی Pilot Sport 4 میشلن را انتخاب می کنید ، می توانید کیلومترها مسافت را در جاده های تابستانی با این تایر درجه یک طی کنید و از رانندگی لذت ببرید.

جالب است بدانید این تایر  مورد تحسین مجلات برجسته اروپایی قرار گرفته است.

قیمت و خرید لاستیک میشلن طرح گل PILOT SPORT 4

در خرید لاستیک اولین نکته ای که برای هر فردی مهم است ، قیمت آن است. لاستیک های خارجی و مطرح نسبت به لاستیک های ایرانی و کمتر شناخته شده ، از قیمت بالاتری برخوردار هستند و این این حتی در فروشگاه های مختلف نیز متفاوت می باشد. اما شما می توانید لاستیک میشلن PILOT SPORT 4 برای کیا اپتیما خود را با قیمتی رقابتی و مناسب از هایپرتایر خریداری نمایید.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0