تفاوت لاستیک بارز P648 با P660




درباره تفاوت لاستیک های بارز P648 با P660 بیشتر بدانیم

همانطور که می دانید و همیشه نیز گفته شده ، لاستیک از مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش های هر خودرویی است که باعث عملکرد بهتر و رانندگی دلپذیرتر شما می گردد و همچنین ایمنی راننده و سرنشینان خودرو را تضمین می کند.

با انتخاب بهترین برند ، سایز لاستیک و همینطور بهترین نوع طرح گل و با توجه به نیاز و شرایط رانندگیتان یک خرید لذت بخش را تجربه کنید. در این مطلب ما نگاهی کوتاه به معرفی برند برتر ایرانی یعنی لاستیک بارز می اندازیم و سپس به بررسی دو لاستیک پرفروش بارز یعنی گل P648  و P660 می پردازیم و در آخر تفاوت بین این دو مدل را برای شما بازگو می کنیم.

لاستیک بارز

بارز از برندهای مطرح ایرانی است که سالهاست در زمینه تولید انواع لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند ، لاستیک باری و اتوبوسی و ... فعالیت می کند. این شرکت بزرگ تولید کننده تایر سالهای متوالی است که به جهت کیفیت عالی محصولات و طول عمر بالای آنها عنوان پرفروش ترین را از آن خود کرده است. بارز محصولات خود را با نرخ دولتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که شما می توانید برای خرید لاستیک بارز دولتی به وب سایت هایپرتایر مراجه نمایید و بعد از ثبت سفارش نیز از خدمات نصب سیار این شرکت بهره مند گردید.

لاستیک بارز گل P648

لاستیک بارز P648 به دلیل چهار فصل بودن و همچنین نرمی و منعطف بودن دیواره های جانبی آن که باعث سواری راحت و بی صدا نیز می گردد ، به عنوان یکی از پرفروش ترین طرح گل های بارز شناخته می شود. این لاستیک علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی که در بالا بیان شد ، دارای مقاومت غلتشی پایین است که منجر به کاهش مصرف سوخت شده و آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند. این لاستیک همچنین قابلیت استفاده در گل و لای را داشته و به دلیل طرح آج منحصربفردی که دارد ، آنها را به راحتی از بین شیارهای تایر خارج می کند. لاستیک بارز گل P648 مناسب برای خودروهایی همچون: پراید، پژو 206 ، سمند ، پژو پرشیا (پارس)، برلیانس و ... است.

مشخصات فنی لاستیک P648 بارز

  • دارای دوام و طول عمر بالا
  • دوستدار محیط زیست به جهت مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت
  • دارای ترمزگیری عالی و مسافت خط ترمز کوتاه
  • مقاوم در برابر هیدروپلنینگ و لغزش در جاده های بارانی و برفی
  • دارای بلوک های منحصربفرد برای فرمانپذیری بهتر
  • دارای شیارهای ریز و کوچک در وسط آج به جهت داشتن عملکرد بهتر در جاده های برفی
  • دارای نوارهای سراسری جهت خروج و تخلیه بهتر آب

لاستیک بارز گل P660

این طرح گل لاستیک بارز نیز یکی از پرفروش ترین مدل های برند بارز است که در سایزهای گوناگونی همچون رینگ های 13 ، 14 و 15 تولید و روانه بازار می گردد. این گل لاستیک بارز دارای دیواره های جانبی نرم و منعطف است که به داشتن سواری راحت و نرم کمک کرده و از انتقال ارتعاشات جاده به داخل خودرو جلوگیری می کند. دوستدار محیط زیست بودن یکی از ویژگی های برتر لاستیک بارز گل P660  است که دلیل آن مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت این لاستیک می باشد.

لاستیک بارز P660 چهار فصل بوده و مناسب برای استفاده در جاده های خشک و خیس می باشد. شاخص سرعت این نوع لاستیک H است که به معنی داشتن حداکثر سرعت تا 210 کیلومتر بر ساعت است که مناسب خودروهای سواری ، سدان ، کوپه ، شاسی بلند و کراس اوور می باشد.

مشخصات فنی لاستیک P660 بارز

  • دوستدار محیط زیست به جهت مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت
  • مقاوم در برابر هیدروپلنینگ و لغزش در جاده های بارانی و برفی
  • سواری نرم و راحت
  • جلوگیری از انتقال سر و صدای جاده به داخل خودرو به جهت داشتن دیواره های نرم
  • فرمانپذیری عالی لاستیک در جاده های خشک و بارانی
  • دارای طول عمر و دوام بالا
  • بدون تیوپ
  • دارای طراحی زیبا و منحصربفرد

تفاوت لاستیک بارز P648 و P660

در اصل می توان گفت این دو تایر تنها از نظر طراحی آج با یکدیگر متفاوت می باشند. با خواندن ویژگی هایی که در بالا بیان شد ، می توان مشاهده کرد که عملکرد هر دو تایر چه گل P648 و چه گل P660 یکی بوده و هر دو چهار فصل و دارای دوام و طول عمر بالا و همچنین سواری نرم و راحت می باشند. لاستیک بارز P648 و لاستیک بارز P660 را می توانید در سایزهای متنوع از وب سایت هایپرتایر با نرخ مصوب دولتی خریداری نمایید.

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0