مناسب ترین لاستیک برای جک S5





لاستیک جک S5

کرمان موتور با ورود جک S5 در این بازار پر هیاهو ، توانست بخشی از نبض بازار شاسی بلندها را در دست بگیرد و بی شک در این مورد هم خوب عمل کرد. جک S5 در سال ۱۳۹۴ به بازار کشور عرضه گردید. نام اصلی کمپانی جک در کشورچین ، جی ای سی (JAC) است که در ایران آن را با نام جک می شناسند. جک s5 در کرمان موتور فقط با یک نمونه ارائه می شود آن هم مدلی است که دو لیتری بوده که به توربوشارژ نیز تجهیز شده است. جک s5 نخستین محصول کمپانی جی ای سی می باشد که موفق به دریافت  ۵ ستاره ایمنی از موسسه چینی NCAP شده است. این خودرو بسیار جادار و راحت می باشد و مناسب برای انواع جاده و استفاده خانواده های ایرانی می باشد. در اینجا به بررسی بیشتر لاستیک جک S5 و انواع سایز آن در برندهای مختلف می پردازیم.

سایز لاستیک جک S5

همانطور که می دانید لاستیک از تجهیزات بسیار مهم و کارآمد هر خودرویی است که باث افزایش ایمنی و بهبود در عملکرد خودرو می گردد. خودرو جک  S5 نیز مانند خودروهای دیگر دارای سایز استانداردی برای لاستیک خود است. لاستیک استاندارد این خودرو سایز 225/55/18 در نظر گرفته شده وامکان انتخاب و جایگزینی لاستیک سایز پهن تر نیز برای آن برای شما فراهم گردیده است ، ولی معمولا این کار توصیه نمی شود چرا که سایز لاستیک فابریک به اندازه ی کافی پهن می باشد. در هر صورت در صورت تمایل میتوانید سایز استاندارد را به سایز 235/50/18 یا به سایز 235/55/18 تغیر دهید. در حال حاضر تنوع بسیار خوبی از برند های معتبر بین المللی در سایز های مناسب این خودرو در بازار ایران در دسترس هستند که درباره آنها بیشتر توضیح خواهیم داد.

لاستیک مناسب جک S5 

برای خرید لاستیک مناسب برای این خودرو می توانید با کمی تحقیق بهترین انتخاب را از برندهای موجود در بازار و در عملکردهای متفاوت داشته باشید. یکی از مراکز فروشی که شما می توانید در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت لاستیک جک S5 را برای خود خریداری کنید ، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر است. این فروشگاه ارائه دهنده تایر جک اس 5 در سایز استاندارد و پهن در برندهای میشن و تراینگل می باشد که برای مشاهده قیمت لاستیک جک S5 می توانید به این وب سایت مراجعه کنید و با مقایسه و دریافت اطلاعات و ویژگی های هر کدام از برندها ، در کوتاه ترین زمان آن را خریداری کنید و در هر کجای ایران که هستید ، آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0