بازگشت جی تی به مسابقات اتومبیلرانی




لاستیک جی تی در مسابقات اتومبیلرانی 

در اواخر فوریه ، جی تی سری مسابقات فرمول 3 قهرمانی آسیا را در تایلند با موفقیت به پایان رساند. چه کسی می دانست كه بیش از چهار ماه طول خواهد كشید تا رانندگان بتوانند دوباره در مسیر مسابقات قرار بگیرند. در این میان ، رانندگان جی تی مشغول انجام مسابقات اتومبیلرانی به صورت شبیه سازی شده و با بالاترین فناوری بودند ، اما این مسابقات احساس واقعی را که یک راننده در مسیر مسابقات قرار می گیرد ، برآورده نمی کند . در تاریخ 27 ژوئن ، جی تی دوباره به مدار مسابقات باز خواهد گشت اما با توجه به وضعیت پیش آمده مربوط به ویروس  COVID-19 ، این مسابقات آزمایشی و بدون تماشاگر برگزار می شوند.

مسابقه پرقدرت و متنوع در 24 ساعت نوربرگینگ و هشت مسابقه دیگر

جی تی برای شروع در تاریخ 27 ژوئن به مقصد نوربرگینگ برای چهارمین سال متوالی بازمی گردد و تا نوامبر در 9 مسابقه رقابت می کند . مسابقه 24 ساعت نوربرگینگ از 24 تا 27 سپتامبر برگزار می شود. امسال  تیم " Girls Only" با مسابقات WS  به مسیر مسابقات بازگشت ، که فصل اول حضور خود در جی تی را تجربه کرده است. این فرشتگان جی تی فرمانده ای خودرو VW Golf GTI TCR خود را بر عهده می گیرند . علاوه بر این ، رانندگان جی تی یک خودرو آئودی R8 LMS GT4 و گلف VT2 را نیز هدایت می کند .

نوربرگینگ یکی از طولانی ترین و معروف ترین مسیرهای مسابقات جهان است که به دلیل پیچ چالش برانگیز و آب و هوای غیرقابل پیش بینی شناخته شده است. این مسیر یک مکان جالب و ایده آل برای مسابقات و آزمایش لاستیک های جی تی می باشد. اولین حضور جی تی در  مسابقه 24 ساعت نوربرگینگ ، موفقیت بسیاری داشته است .

جزئیات خودرو و راننده ها

آئودی  R8 LMS GT4 ( کری شرینر – هنریک بولدزلوف – نیکلاس کری )

VW گلف GTI TCR ( کری شرینر- سلیا مارتین – لورا کریامر )

VW گلف VII GTI VT2 ( آندری سیدورنکو – الکس جان – اولریش اشمیدت )

برنامه 24 ساعت نوربرگرینگ:

24-27 سپتامبر
برنامه مسابقات پرقدرت نوروبرگینگ:

27 ژوئن ، 11 ژوئیه ، 12 ژوئیه ، 1 اوت ، 29 اوت ، 24 اکتبر ، 7 نوامبر ، 21 نوامبر

جی تی پس از سه سال وقفه به مسابقات فرمول DRIFT امریکا بازگشت

جی تی با استفاده از برند GT Radial به سری مسابقات فرمول DRIFT ، مسابقه حرفه ای آمریکای شمالی بازگشت . با داشتن سه راننده با استعداد و به روز به نام های تراویس ریدر ، رایان لیترال و کازویا تاگوچی که از خودروهای با برند GT  Radial و لاستیک SX2 RS استفاده می کنند. این مسابقات در چهار رویداد اصلی که شامل دو دوره در شهرهای St. Louis, MO, Monroe, WA, Ft. Worth, TX, and Irwindale, CA برگزار خواهد شد . این سری از مسابقات به جی تی این امکان را می دهد تا مشارکت خود را نشان دهد و به ساختن یک جامعه از طرفداران این مسابقات در ایالات متحده ادامه دهد.

برنامه مسابقات فرمول DRIFT امریکا

4-6 سپتامبر ، 25-27 سپتامبر ، 16-18 اکتبر ، 20-22 نوامبر

کامیون های بزرگ در مسابقات اروپا

در نمونه دیگری از قدرت و تنوع مسابقه ای جی تی ، این شرکت تجهیزات کامیون خود را در سال 2020 بازمی گرداند که با چهار مسابقه در اروپا برنامه ریزی شده که این مسابقات با سرعت و سرگرمی همراه هستند.
برای مسابقات کامیون ، لاستیک های ویژه ای با فناوری بالا با نام GitiCompete Race V1  طراحی شده  است.

جدول مسابقات اتومبیلرانی اروپا:

22-23 اوت ، 19-20 سپتامبر ، 3-4 اکتبر ، 7-8 نوامبر

Fun Cup UK    برای سال پنجم دوباره بازمی گردد

برای پنجمین سال متوالی ، جی تی تایر اسپانسر سری مسابقات Fun Cup انگلیس بوده و هیجان زیادی را برای خودروهای کوچک فراهم می کند. این فصل کوتاه امسال در چهار مکان مختلف در سراسر انگلیس از اوت تا اکتبر برگزار می شودبرای این مسابقات از لاستیک های مسابقه ای GitiCompete GTR2  برای خودروهای  Volkswagen استفاده می شود با اینکه این خودرو کوچک است ولی با این حال مسابقه جالب و سرگرم کننده ای می شود.

برنامه مسابقه جام حذفی انگلستان:

8 آگوست ، 2 اوت ، 12 سپتامبر ، 17 اکتبر

فرصتهای تحقیق ، توسعه ، آزمایش و دیجیتالی شدن

علاوه بر این مسابقات ، جی تی به موفقیت و همچنان مشارکت در مسابقات اتومبیلرانی دیجیتال ادامه می دهد. این شرکت همچنین در نظر دارد فعالیت های مسابقه ای بیشتری را در ماه های آینده از جمله فصل بعدی مسابقات آسیایی فرمول 3 که در زمستان های 2020-2021 اعلام شده ، ادامه دهد. مانند همیشه ، جی تی از این فرصت ها برای رشد بیشتر برند خود در سطح جهان و همچنین ابزاری برای پیشرفت های مداوم تحقیق و توسعه با شرکت در چنین رقابت سطح بالایی استفاده خواهد کرد. مسیر مسابقات فرصتی مناسب برای آزمایش لاستیک در سخت ترین شرایط و دستیابی به نتایج و استراتژی است .

درباره جی تی تایر

گروه تایر جی تی مستقر در سنگاپور ریشه در صنعت تایر دارد که به سال 1951 باز می گردد و اکنون یکی از بزرگترین شرکت های تایر در جهان است. جی تی طیف گسترده ای از محصولات تایر را تولید می کند و در بیش از 130 کشور در سراسر جهان به تولید کنندگان اصلی خودرو ، تیم های مسابقات اتومبیلرانی، نمایندگی های فروش تایرها و مصرف کنندگان خدمت می کند. این شرکت دارای هشت مرکز تولید در سه کشور ، از جمله کارخانه تازه تاسیس در کارولینای جنوبی ایالات متحده آمریکا استعلاوه بر حضور گسترده در مسابقات اتومبیلرانی ، جی تی تایر همچنین به شدت بر روی تولید سبز و تلاش های جامعه از جمله مشارکت در آموزش محلی و تلاش های محیطی برای ایجاد جامعه بهتر متمرکز است.
 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0