کرونا ، گودیر را هم به چالش کشید !




ویروس کرونا و گودیر

گودیر آینده ای را برای رانندگان تصور می کند که دیگر هنگام آسیب مجبور به تعویض لاستیک خود نیستند .  بلکه در چنین شرایطی لاستیک ها بتوانند خود را ترمیم کنند. قرار بود  گودیر جدیدترین تایر مفهومی خود را در نمایشگاه خودروی 2020 ژنو به نمایش بگذارد که این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شد از این رو کمپانی گودیر به صورت آنلاین از این تایر رونمایی کرد.
این تایر هوشمند از یک قاب سبک و احیا کننده ، قابل بارگیری مجدد و قابل تجزیه تشکیل شده که در صورت لزوم و براساس موقعیت راننده ، خودرو ، و اینکه در چه فصلی رانندگی می شود و سفر راننده تا چه مدت طول می کشد ، خود را بر روی بدنه بازسازی کند. همه رانندگان برای حفظ لاستیک های خود باید هسته موجود در تایر را با کپسول های مناسب پر کنند ، که هر کدام از آنها با یک مایع ترکیبی پر شده است و در صورت نیاز به آج تبدیل می شود.  این مایع توسط الیافی که از ابریشم عنکبوت الهام گرفته شده و یکی از قویترین مواد بیولوژیکی در طبیعت است ساخته شده و این اطمینان را حاصل می کند که این مواد از دوام و پایداری مناسبی برخوردار هستند.

در نمایشگاه خودروی ژنو سال گذشته ، گودیر تایر Aero  که قبل تر ویدئویی در وب سایت هایپرتایر راجع به آن منتشر کرده بودیم ، رونمایی کرد ، که یک تایر مفهومی و مجهز به روتور (یک جزء متحرک از یک سیستم الکترومغناطیسی در موتور الکتریکی ) است که نه برای خودروهای معمولی بلکه برای خودروهای های پرنده و خودران آینده طراحی شده استچند ماه بعد در اجلاس Movin'On در مونترال ، میشلن نیز نسخه خود را از تایرهای هوایی به نمایش گذاشت . تایر شارژ مجدد گودیر (Goodyear recharge) ، قابلیت سوراخ شدن ندارد و مستحکم است . چه لاستیک ها خود ترمیم شوند و چه ترمیم نشوند ، احتمالاً رانندگان در آینده نیازی به تعویض لاستیک های خود نخواهند داشت.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0