ژاپن چشم ها را به سمت آسمان می چرخاند ، مسابقه ای برای طراحی خودروهای پرنده در سه سال




خودروهای پرنده

دولت ژاپن برنامه های سرمایه گذاری خود را برای توسعه خودروهای پرنده اعلام کرده است. هدف دولت ژاپن در سه سال آینده ( تا سال 2023 ) حل مشکلات جا به جایی با استفاده از خودروهای پرنده برای حمل و نقل مردم در شهرهای بزرگ ، مناطق کوهستانی دشوار و جزایر دورافتاده است. شرکت های حمل و نقل بزرگی مانند : اوبر ، بوئینگ و ایرباس نیز در مسابقه eVTOL حضور دارند .

شرکت SkyDrive که یکی از جدیدترین استارتاپ های خودرو پرنده در ژاپن می باشد به تازگی  از خودرو SD-XX خود رونمایی کرده است . Tomohiro fukuzawa مدیر عامل SkyDrive  و یکی از مهندسان سابق تویوتا توضیح داد : تاریخ نشان داده است که در هر قرن انقلاب هایی در جا به جایی رخ داده است . تقریباً 100 سال پیش هنری فورد با تولید مدل T ، صنعت خودرو را متحول کرد و این به معنی است که ما برای تحول بعدی آماده هستیم.

ما در نظر داریم پروازهای اولیه را در شهرهای بزرگ مانند : اوساكا و یا توكیو را و از طریق دریا راه اندازی کنیم ، زیرا شروع پرواز به طور ناگهانی برای همه افراد بسیار پر ریسک است. fukuzawa معتقد است كه تا سال 2050 ، مردم ژاپن می توانند با خودرو SD-XX متعلق به SkyDrive که در اوایل سال جاری آزمایش شده است ، فقط در 10 دقیقه در 23 بخش توكیو پرواز كنند .  این خودرو پرنده در حال حاضر مجوزهای رسمی را برای یک پرواز آزمایشی در فضای باز کسب کرده است و ادعا می شود که کوچکترین eVTOL در جهان است و از نظر اندازه مشابه خودروهای پرنده بدون سرنشین ( پهباد ) است ، این مدل با سرعت 100 کیلومتر در ساعت پرواز می کند .

fukuzawa گفت : من از چشم انداز آینده بسیار هیجان زده ام ، به این دلیل که ما می خواهیم شاهد پیشرفت بزرگی در حمل و نقل باشیم که در تاریخ بشر ، بسیار نادر است . حدود 100 سال از تولید اولین مدل خودرو فورد می گذرد و ما قصد داریم در سال 2023 یک سرویس تاکسی هوایی را ارائه دهیم و راه رسیدن به هر نقطه را بدون نیاز به جاده یا مسیر قطار هموار کنیم . ما رقبای زیادی در اروپا و ایالات متحده داریم اما ما می خواهیم خودرویی را تولید کنیم که سواری راحت "با کیفیت ژاپن" را ارائه دهد.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0