ساخت موتور با گلگیر فولکس واگن بیتل




فولکس واگن بیتل

استودیوی aldekas مستقر درکشور مکزیک یک موتور جالب را با استفاده از خودروی محبوب فولکس واگن بیتل ساخته است . نام این موتورbugkart wasowski  می باشد که برای ساخت آن از گلگیرهای مدل تیپ 1 این خودروی دوست داشتنی استفاده شده است . ظاهر سبز زیتونی bugkart و استفاده از گلگیرها و چراغهای جلو فولکس واگن بیتل آن را تبدیل به این موتور چهار چرخ جالب و زیبا کرده است . قاب قرمز رنگی که با گلگیر در تضاد است ، جذابیت خاصی را به آن اضافه کرده و همچنین فرمان بلند و آینه های کرومی اصلیبه ظاهر کلاسیک این موتور جلب افزوده است.

به طور کلی طراحی bugkart wasowski ادای احترامی است به فولکس واگن بیتل تیپ 1 یا باگ که از زمان تولید آن تاکنون ظاهری نمادین پیدا کرده و محبوبیتی خاص را نیز در دنیا کسب کرده است . بیتل غیرنظامی در دهه 1930 طراحی شد و در اواخر دهه 1940 به دلیل جنگ جهانی دوم شرکت فولکس واگن شروع به تولید تعداد قابل توجهی از آن کرد. مدل های جدیدی از فولکس واگن نیز طراحی و تولید شد که در سه مورد از آنها ، تغییر و جا به جایی موتور به چشم می خورد .


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0