دریافت حواله تایرهای سنگین و نیمه سنگین ( به روز شده )




خرید لاستیک سنگین و نیمه سنگین

لاستیک های سنگین و نیمه سنگین که برای خودروهای باری ، اتوبوسی ، مینی بوسی و ... مورد استفاده قرار می گیرند ، باید دارای کیفیتی باشند که تحمل وزن بالای این خودروها را داشته باشند . درهنگام خرید این نوع لاستیک ها باید حتما به ویژگی های آنها از جمله : سایز مناسب ، شاخص تحمل وزن ( بار) ، شاخص سرعت ، رادیالی یا بایاس بودن آنها و ... توجه کرد ، به این دلیل که این مشخصات نقش بسیار اساسی در عملکرد خودرو در جاده ایفا می کنند. خرید لاستیک مناسب برای خودروی خود می تواند ایمنی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس به خاطر داشته باشید پیش از خرید به نکات گفته شده در بالا توجه کنید .

قیمت لاستیک سنگین و نیمه سنگین

قیمت لاستیک ها در بازار باتوجه به خودرو ، سایز ، برند ، عملکرد و ... متفاوت است . اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت مهم تر از قیمت است. داشتن یک تایر با کیفیت از برندهای مطرح و شناخته شده علاوه بر اینکه بر روی عملکرد شما در انواع جاده ها و همچنین بر روی طول عمر بیشتر تایر شما تاثیر می گذارد ، از همه مهمتر باعث حفظ ایمنی شما و سرنشینان خودرو نیز می گردد. قیمت ها به دلیل سایز متفاوت این لاستیک می تواند نسبت به تایرهای معمولی با سایز کوچک تر ، کمی گران تر باشد و این امری طبیعی است ، که این تفاوت قیمت در تایرهای سنگین و نیمه سنگین ایرانی و خارجی نیز قابل مشاهده است. اما شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر تایرهای حواله ای خود را با مناسب ترین قیمت و به صورت کاملاً رقابتی خریداری نمایید.

خرید لاستیک حواله ای

در سال گذشته سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ سلامت و ایمنی ، از این پس رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین از مراجعه حضوری اجتناب کرده و با ورود به سامانه درخواست خود را برای رزرو و دریافت حواله ثبت کنند . وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه kala.ntsw.ir را جهت توزیع سیستمی تایر راه اندازی کرد. رانندگان ناوگان سنگین و نیمه سنگین  بخصوص رانندگانی که کارت هوشمند و یا پروانه فعالیت درون شهری نیز ندارند، می توانند بعد از ثبت درخواست حواله و دریافت تاییدیه اقدام به خرید تایر موردنظر نمایند. برای راهنمایی بیشتر از نحوه ثبت درخواست حواله در اینجا کلیک کنید.  بعد از دریافت حواله و موجودی از طریق سامانه، رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین می توانند با همراه داشتن مدارک لازم مانند : مدارک شخصی مالک (کارت ملی)، برگه سبز خودرو و حواله و همچنین کپی آنها با مراجعه به نمایندگی های فروش اعلام شده در سامانه ، لاستیک مورد نیاز خود را خریداری کنند.

خرید اینترنتی لاستیک سنگین و نیمه سنگین

فروشگاه اینترنتی هایپرتایر ارائه کننده خدماتی متفاوت در عرصه فروش اینترنتی انواع لاستیک مانند : سواری ، شاسی بلند و به تازگی تایرهای سنگین و نیمه سنگین در برندهای ایرانی مانند: بارز، کویرتایر، یزدتایر، ایران تایر، گلدستون وتایرهای خارجی مانند: میشلن، هانکوک، تراینگل، جی تی رادیال، جی تی، نکسن و ... می باشد . در جدول زیر لیستی از لاستیک های سنگین و نیمه سنگین از تراینگل چین ، بارز و گلدستون با سایز ها و طرح گل های مختلف موجود می باشد که می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده سایزهای دیگر، سایز موردنظر خود را در صفحه اصلی وب سایت هایپرتایر جستجو نمایید.

انواع لاستیک سنگین و نیمه سنگین

برند سایز عنوان
تراینگل 385/65R22.5 TR692 20PR
تراینگل 315/80R22.5 TRS02 18PR
تراینگل 295/88R22.5 TRS02 16PR
تراینگل 750R16 TR558 14PR SET
تراینگل 750R16 TR690 14PR SET
تراینگل 1200R24 TR628 18PR SET
گلدستون 700R16 MRN PR12
گلدستون 750R16 ULN
گلدستون 825R16 MRN 14P
گلدستون 1000R20 KMN 16P
گلدستون 1200R20 KMN 18P
گلدستون 1200R24 ULN SUPER PR18
بارز 700R16 MRN 10P
بارز 750R16 ULN 14P
بارز 825R16 ULN 14P

 

توجه داشته باشید برای خرید لاستیک های سنگین و نیمه سنگین طبق روال اعلام شده که در ابتدای این مقاله ذکر شد ، حواله خود را از سامانه kala.ntsw.ir دریافت کرده و پس از آن می توانید با شماره ۷۴۴۱۹-۰۲۱ برای خرید تایرهای تراینگل و غیره و همچین دریافت راهنمایی و مشاوره ی بیشتر با ما تماس بگیرید .


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0