رونمایی هانکوک از تایر زمستانی




لاستیک زمستانی هانکوک

شرکت تولیدکننده تایرهانکوک در حال به روز رسانی لاستیک زمستانی UHP خود با تایر زمستانه i * cept evo 3  جدید برای خودروهای سواری و تایر زمستانی i * cept evo 3 X برای خودروهای شاسی بلند است. این طراحی جدید نه تنها بر تغییر شرایط آب و هوایی در اروپا، بلکه بر روی الزامات خودروهای هیبریدی و برقی متمرکز است. برای اولین بار، مهندسان هانکوک الگوی آج جهت دار را بر روی تایرهای جدید زمستانی خود انتخاب کردند، این امر علاوه بر عملکرد عالی در شرایط برفی، باعث کاهش آکواپلنینگ (همان هیدروپلنینگ یا آب پیمایش است) نیز می شود. سانگهون لی، رئیس هانکوک در اروپا گفت: مهندسین ما با استفاده از تایر زمستانی i * cept evo3  و تایر زمستانی i * cept evo 3 X ، دو لاستیک زمستانی با طیف گسترده ای از ویژگی های عالی ساخته اند که می تواند پاسخ دهنده تغییر و تحولات روزافزون هوای زمستانی باشد. وی افزود: ما اطمینان داریم که این الگوی آج جدید انتظارات بالای مشتریان ما را برآورده خواهد کرد.
کلاوس کراوز، رئیس مرکز تحقیقات و توسعه اروپا گفت: با تغییرات اقلیمی در سراسر دنیا  شرایط آب و هوایی اروپا در زمستان نیز تغییر کرده است، به طور مثال: در هانوفر، آلمان با وجود دمای هوای معتدل، هوا سرد و شروع به بارش برف می کند و یا در روزهای آفتابی بطور غیر منتظره ای باران های شدیدی آغاز می شود. این امر اهمیت استفاده از لاستیک مناسب در فصل سرما را برای رانندگان بیشتر کرده و اطمینان حاصل می کند که برای همه شرایط آب و هوایی در زمستان از تجهیزات مناسبی برخوردار هستند. در  سری سوم تایرهای i * cept evo ، علاوه بر رزین های طبیعی، از مواد افزودنی ویژه ای نیز برای اطمینان از انعطاف پذیری لاستیک در هر زمان به خصوص در دماهای پایین استفاده شده است .

انعطاف پذیری لاستیک بعد از آخرین آزمایشات، توسط مجله برجسته خودرو در اروپا تأیید شده است. مجله Auto Bild در آخرین شماره خود (شماره 38 از 17 سپتامبر 2020)، در مجموع 56 لاستیک را در سایز 245/45R18  با خودرو BMW سری 5 آزمایش کرد. لاستیک ها به لطف نوآوری و ترکیبات استفاده شده و همچنین الگوی آج، بسیار سازگار با شرایط زمستانی هستند. استفاده از رزین طبیعی انعطاف پذیری لازم را تضمین می کند و از سخت شدن آن جلوگیری می کند و در نتیجه به بهبود چسبندگی در جاده های زمستانی و مرطوب کمک می کند. همچنین ترکیبات آج جهت دار چنگ زنی در برف و سطوح مرطوب را بهبود می بخشد. فاصله ترمز در جاده های مرطوب 7٪ و در جاده های برفی تا 10٪ نسبت به الگوهای آج قبلی کاهش یافته است.

علاوه بر رزین طبیعی، از یک ترکیب نانو سیلیس در آن استفاده شده که توسط سایر افزودنی های تقویت کننده چسبندگی در سطوح را تکمیل تر می کند. چیدمان بهینه لبه های بیرونی سه بعدی به همراه آج جهت دار، چسبندگی قابل اعتماد و پایداری را در جاده های برفی تضمین می کند. عملکرد چسبندگی در سطوح برفی با افزایش تعداد لبه های آج ice-axe شکل پشتیبانی می شود که در چنگ زنی در برف موثر است .

سری جدید تایر زمستانی i * cept evo 3 بیشتر برای استفاده در خودروهای قدرتمند با گشتاور زیاد تولید شده است. ساختار تقویت شده این تایر، ثبات در رانندگی را تضمین می کند. طوقه استفاده شده در تایر مقاومت را روی لبه ها حفظ می کند، همچنین ترکیب شانه های پهن و بلوک بهینه سازی شده، باعث بهبود در پاسخ دهی فرمان، چسبندگی بهتر هنگام پیچیدن و همچنین فرمانپذیری در جاده های خشک می شود. قسمت شانه این تایر، با وجود بلوک های به هم پیوسته، سختی آج را فراهم می کند و در نتیجه ثبات را در پیچ ، حتی در سرعت های بالاتر افزایش می دهد.
هر دو الگوی آج در کارخانه مدرن هانکوک اروپا در مجارستان تولید می شود . تایرهای زمستانی جدید  i * cept evo 3 در 50 سایز ، از 17 تا 21 اینچ و عرض 195 تا 295 میلیمتر و نسبت منظر 30 تا 60 ، در شاخص های سرعت از H تا W برای خودرهای سواری و تایر زمستانی i * cept evo 3 X  در حال حاضر در 45 سایز از 17 تا 22 اینچ با عرض از 215 تا 315 میلیمتر و نسبت منظر 30 تا 65 در شاخص های سرعت H تا  W برای خودروهای شاسی بلند موجود است .


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0