یک جفت لاستیک یا یک عدد لاستیک؟!




 

یک جفت یا یک عدد

هر وسیله ی نقلیه نیازمند چهارلاستیک می باشد. هر ماشینی که از کارخانه تولید میشود و به بازارعرضه میشود دارای چهار لاستیک یک سایز، یک مدل و از یک برند است. حالا اگر تصمیم دارید هر چهار حلقه لاستیک خودرو خود را عوض کنید حتما باید به سایز استاندارد لاستیک خودرو خود توجه داشته باشید. همچنین توصیه میشود که همه ی لاستیک ها نیز از یک برند باشند. این کار به افزایش کارایی خودروشما کمک میکند.

حالا اگرتمایل به تعویض یک جفت لاستیک دارید. حتما باید لاستیک های جدید را روی محورعقب نصب کنید. متاسفانه این باورغلط وجود دارد که لاستیک های نو باید روی محور جلو نصب شود که کاملا اشتباه است. در اینجا هم باز توصیه میشود که هر دو حلقه لاستیک عینا مانند هم باشند. به هیچ عنوان یکی را روی محور جلو و دیگری را روی محورعقب نصب نکنید.

و در حالت اخر تعویض یک حلقه لاستیک را داریم. در صورتی که به هرعلتی فقط یکی از لاستیک های خودرو آسیب دیده است میتوانید آن را تعویض کنید فقط باید به نکاتی که در بالا گفتیم یعنی سایز لاستیک مناسب، طرح گل مشابه لاستیک های دیگر و ترجیحا برند مشابه توجه کنید. ونکته ی آخر اینکه هیچ گاه سه حلقه لاستیک عوض نکنید. این کار آسیب جدی به سیستم تعلیق خودرویتان وارد خواهد کرد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0