پیرلی ، تایر جدید P Zero را برای خودرو مک لارن 765LT روانه بازار کرد




لاستیک P Zero پیرلی 

پیرلی اعلام کرد که به عنوان تأمین کننده تجهیزات اصلی خودرو سری جدید مک لارن 765LT انگلیسی انتخاب شده است. لاستیک  P Zero Trofeo R به عنوان نقطه شروع این همکاری انتخاب شد. تایر  Trofeo R جدید با تلاش مشترک بین پیرلی و مک لارن برای تأمین نیازهای عملکردی این خودرو جدید اصلاح شده است. همچنین برای رانندگانی که تمایل کمتری به استفاده از خودروی خود در مسیرهای مسابقه ای دارند، لاستیک های پیرلی P Zero نیز موجود می باشد.

دور سریع مک لارن در ایمنی کامل 

خودرو مک لارن 765LT  جدید دارای یک موتور 765 اسب بخاری است که 800 نیوتن متر گشتاور را برای عملکرد حداکثری ارائه می دهد و همچنین آیرودینامیکی که بار زیادی را از طریق تایرهای سفارشی P Zero Trofeo  پیرلی وارد می کند  این خودرو با امکاناتی که دارد برای قرار گرفتن در مسیر مسابقات بسیار مناسب است. مهندسان پیرلی برای پاسخگویی به نیاز مک لارن، بر روی ساختار و مشخصات لاستیک کار کرده اند، به طور مثال چسبندگی این تایر به خصوص در جاده خشک افزایش پیدا کرده است، الگوی آج به گونه ای طراحی شده که بهترین عملکرد را در هر دو مسیر مستقیم و مسیر های پر پیچ و خم تضمین می کند و همچنین فاصله ترمز کاهش پیدا کرده است. این عملکردهای اضافی در لاستیک که با 765LT  جدید سازگار است، به خودرو اجازه داده است تا از هر خودروی دیگری که تاکنون در ووکینگ (شهری در شمال غربی انگلیس) تولید شده، دور سریعتری را در مسیر مسابقه بزند.

لاستیک پیرلی و مک لارن

تایر جدید P Zero Trofeo R پیرلی ساخته شده برای مک لارن 765LT نشان دهنده جدیدترین لاستیک حاصل از همکاری طولانی مدت پیرلی و مک لارن است که به آموزه های گسترده هر دو شرکت در مسابقات اتومبیلرانی مربوط می شود. هر خودروی از کارخانه مک لارن با تایر مخصوص پیرلی خود که برای آن ساخته شده و با مارک مشخص "MC" در دیوار جانبی قرار گرفته، خارج می شود. برخی از این لاستیک ها به فن آوری های دیگر پیرلی مانند سیستم لغو سر و صدا (PNCS) مجهز هستند که حداکثر راحتی صوتی را در داخل خودرو تضمین می کنند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0