همکاری هانکوک با آمازون برای توسعه یک تکنولوژی




لاستیک هانکوک و آمازون

شرکت هانکوک در تلاش است از سیستم VCD که آن را الگویی پیش بینی کننده برای خواص ترکیب تایرها ، با استفاده از هوش مصنوعی و داده های بزرگ می داند ، در صنعت خود استفاده کند. شرکت هانکوک با شرکت AWS که یکی از شرکت های تابع آمازون است ( که کار سیستم عامل های محاسبات Cloud و API ها را براساس درخواست افراد ، شرکت ها و دولت ها انجام می دهد) ، برای توسعه بیشتر این تکنولوژی دیجیتال مشارکت می کند .

از طریق AWS Cloud )  ذخیره اطلاعات و قدرت محاسبه ، بدون مدیریت مستقیم توسط کاربر است ) هانکوک می تواند مقادیر زیادی از داده ها را ذخیره ، پردازش و ارزیابی کند . اطلاعات از طریق سیستم VCD که ویژگی های ترکیبات تایر را پیش بینی می کند ، جمع آوری شده و با استفاده از هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل کرده و بهترین ترکیب را پیدا می کند  و همچنین از طریق  SageMarker یک سرویس کاملا مدیریت شده را ایجاد می کند و باعث می شود دانشمندان داده ها را توسعه و به سرعت مدل های یادگیری ماشینی را ، آموزش و گسترش دهند.

این شرکت قصد دارد سیستم VCD را برای کل مراحل تولید لاستیک از جمله انتخاب مواد ، طراحی ، آزمایش و تولید انبوه گسترش دهدسو ایل لی لی از شرکت هانکوک گفت : ما استراتژی خود را برای این تکنولوژی پیش می بریم و همچنین همکاری با AWS باعث می شود ما بتوانیم این ایده را تقویت و بر این نوآوری تاکید داشته باشیم ، به علاوه این فناوری باعث شد تجارت ما به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه محصولات مربوط به خودرو در سطح جهانی دیده شود.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0