خودرو افسانه ای Volvo P1800 دهه 1960 توسط مسابقات Cyan دوباره متولد شد




خودرو افسانه ای ولوو P1800  

به تازگی این خودرو متوسط مسابقات جهانی اتومبیلرانی Cyan مجددا طراحی شده است ، Volvo P1800 فیروزه ای جدید تفسیری از دنیای مدرن است. کریستین دال ، مدیر عامل و بنیانگذار مسابقات Cyan گفت : بدیهی است که ما می توانستیم یک ولوو P1800  برقی که از آخرین فناوری ، راحتی و لوکس بودن در طراحی آن استفاده شده بسازیم ، اما هدف ما این نبود.  ما تصمیم گرفتیم تا بهترین ایده ها را از دهه شصت طلایی بگیریم و آن را با توانایی های امروز خود ترکیب و یک تجربه رانندگی عالی را ارائه دهیم.

با مهارت بالای تیم طراحی تغییراتی در موتور ، آیرودینامیک ، شاسی ، چرخ های بزرگتر و فضای داخل خودرو (greenhouse )  داده شده است. بدنه جدید با استفاده از فولاد و فیبر کربن تقویت شده باعث شده که وزن خودرو فقط 990 کیلوگرم باشد . تغییرات این خودرو با یک رنگ آبی پر انرژی تکمیل شده است که زندگی جدید این خودروی کلاسیک را نمایش می دهد.

در داخل  خودرو ولوو P1800 cyan یک موتور چهار سیلندر دو لیتری قرارداده شده که توربو را تقویت می کند و 420 اسب بخار و 455 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و یک گیربکس پنج سرعته هولینگر سفارشی که تجربه رانندگی دهه شصت را در حالی که عملکرد و دقت بیشتری دارد ارائه می دهد. بزرگترین تغییر در این خودرو سیستم تعلیق جلو و عقب است که کاملاً قابل تنظیم می باشد که راحتی را برای دنیای مدرن امروز به ارمغان آورده است.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0