لاستیک تیگار




تیگار در سال 1935 تحت عنوان کارگاهی برای تولید محصولات لاستیکی در صربستان تاسیس شد. در سال 2007 شرکت فرانسوی میشلن سهامدار عمده ی این شرکت شد. در سال 2008 میشلن سهام باقی مانده ی تایر تیگار را به مبلغ 47 میلیون دلار خرید. امروزه تایر های تیگار یکی از محبوب ترین انتخاب های رانندگان در سراسر جهان میباشد. این تایرها دوام بالایی داشته و مناسب برای آب و هوای مختلف میباشد و از همه مهمتر اینکه سواری آرام و نرمی را ایجاد میکند.

معروف ترین مدل های تایر تیگار:

تایر پریما (Tigar Prima): این تایر مناسب برای استفاده در تابستان میباشد. این تایر داری آج متقارن میباشد که همین ویژگی باعث افزایش تماس لاستیک با سطج جاده میشود پس ثبات بیشتری را داراست.

تایر سیگورا (Tigar Sigura): برای اتومبیل های جمع و جور بسیار مناسب میباشد. بیشتر برای اتومبیل هایی که در سطح شهر تردد دارند استفاده میشود. از ویژگی های بارز این لاستیک امنیت بالای آن میباشد.

تایرهای ساینریس (Tigar Syneris): بزرگترین سایز تایر های تیگار این مدل است. این لاستیک مقاومت بالایی دارد و بیشتر برای ماشین هایی که اسپرت شده اند استفاده میشود.

برای آشنایی بیشتر با برند میشلن کلیک کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0