تایرهای ران فلت پیرلی (Pirelli)




تایرهای ران فلت پیرلی (Pirelli)

لاستیک های پنچررو پیرلی

در چند سال اخیر صنعت خودرو سازی بسیار مورد توجه سرمایه گذاران و سهام داران قرار گرفته است. وجود آنها کمک شایانی به رشد این صنعت کرده است. همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین اجزای خودرو لاستیک می باشد. پیرلی یک نوع لاستیک ران فلت طراحی کرده است که از دو تکنولوژی در تولید آن استفاده نموده است. نام این لاستیک سیل اینساید (Seal Inside) می باشد. این تایر خود ترمیم است.یعنی وقتی جسم خارجی لاستیک را سوراخ میکند لاستیک پنچر نمیشود. میتوانید به مسیر ادامه دهید. حالا می رسیم به این سوال که مکانیزم این لاستیک چگونه است. در طراحی این لاستیک از دو تکنولوژی استفاده شده است. تکنولوژی "Seal Inside" و "Self Sealing" . این سیستم دو فازی عمل میکند. 

فازاول: وقتی جسمی خارجی وارد لاستیک شما میشود این لاستیک از طریق تکنولوژی اول مایه ای چسبناک دور آن جسم خارجی ایجاد میکند تا فشار باد لاستیک خارج نشود. این مایه ی چسبناک تا زمانی که جسم خارجی درون آن باشد وجود خواهد داشت. پس جای نگرانی برای پنچر شدن نخواهید داشت.

فازدوم: شما شاید در وحله ی اول فکر کنید که وقتی جسم خارجی بیرون کشیده می شود باد لاستیک هم خارج می شود. ولی اینطور نیست. آن مایه ی چسبنده سریعا سوراخ ایجاد شده را پر میکند. این لاستیک تا 85 درصد احتمال کاهش فشار باد را کم می کند. نکته ی جالب این است که از این لاستیک میتوان برای هر خودرویی استفاده کرد. این لاستیک نیاز به رینگ خاصی ندارد و برای ماشینهایی که سیستم TPMS هم ندارند قابل نصب می باشند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0