تایر هانکوک بر روی خودرو جدید مینی کوپر




انتخاب لاستیک هانکوک به عنوان تجهیزات اصلی مینی کوپر

هانکوک ، لاستیک Ventus S1 Evo Z جدید خود را به زودی با عملکرد فوق العاده فوق العاده بالا (UUHP) ارائه خواهد داد. این لاستیک برای اولین بار در خودرو جدید مینی کوپر با نام  Works GP ، به عنوان لاستیک اختصاصی برای تجهیزات اصلی (OE) قابل مشاهده است.  خودرو جدید Works GP  مینی کوپر، سریعترین مدل بریتانیایی با موتور 306 اسب بخاری است که شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن فقط 5.2 ثانیه می باشد و برای رانندگی در انواع جاده ها مناسب است. این خودرو از لاستیک Ventus S1 Evo Z هانکوک در سایز  225/35R18استفاده می کند.

تایر Ventus S1 Evo Z  دوره ی جدیدی را در نمونه کارهای رده بالای هانکوک برای خودروهای اسپرت و پر مخاطب که به کیفیت بیشتر در چنگ زنی و کورنرینگ (چنگ زنی در پیچ)  نیاز دارند، بدون اینکه دوام و ایمنی را به خطر بیندازد، نشان می دهد.  فرمانپذیری عالی، قابلیت ترمزگیری در جاده خشک از ویژگی های اصلی است که کمپانی تایر هانکوک به این مدل فوق العاده مینی کوپر ارائه می دهد.  هانکوک برای ساخت این تایر از ترکیبات غنی شده با سیلیس که با فرآیند پخته شدن در دمای پایین انجام می شود، استفاده کرده تا ترکیب مولکولهایی را که بر عملکرد رانندگی تأثیر می گذارند، افزایش دهد.

الگوی نامتقارن و سطح تماس آن، عملکرد کورنرینگ (چنگ زنی در پیچ) را به حداکثر می رساند. شیارهای میانی به جای چهار به سه کاهش پیدا کرده تا سطح تماس افزایش یابد و عملکرد فرمانپذیری به بهترین شکل صورت گیرد. این لاستیک در حین اسپرت بودن، از راحتی عالی برخوردار است و مناسب برای انواع جاده ها و پیست های اتومبیلرانی نیز می باشد. تایر Ventus S1 Evo Z در حال حاضر فقط برای خودروی Works GP  مینی کوپر تولید می شود و قرار است به زودی سایزهای متنوع تر آن نیز که عمدتا برای تجهیزات اصلی (OE) خودروهای پیشرفته و اسپرت است، تولید شود. کلاوس کراوز، رئیس مرکز تحقیق و توسعه تایر هانکوک اروپا می گوید: انجام این پروژه در تیم مهندسان ما با شور و اشتیاق زیادی روبرو شد و برای ما یک افتخار و مسئولیت بزرگ بود.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0