لاستیک(تایر) هواپیما




 

 

یکی از قوی ترین و سخت ترین لاستیک (تایر) های  بادی ساخته شده لاستیک (تایر) های هواپیما میباشد. این نوع لاستیک (تایر) قادر به تحمل وزن بالای هواپیما میباشد. این لاستیک (تایر) ها باید چسبندگی لازم برای فرود و توقف هواپیما را داشته باشند، بنابراین لاستیک (تایر) هواپیما باید به دقت نگهداری و بازدید شود. لایه های اضافی درون این مدل لاستیک (تایر) باعث تقویت و محافظت آج لاستیک (تایر) میشود.

لاستیک (تایر) هواپیما با گاز نیتروژن پر میشود، میزان فشار باد کردن لاستیک در هواپیما تا ۱۵۰~۲۵۰ پوند بر اینچ مربع است. (در مقایسه با لاستیک اتومبیل با ۳۰ پوند بر اینچ مربع)، باد کردن لاستیک هواپیما با هوای معمولی موجب واکنش اکسیژن موجود در آن با لاستیک و پوسیدگی سریعتر آن میشود، همچنین در مواقع ترمز اضطراری و آتش گرفتن لاستیک هواپیما، وجود گاز خنثی نیتروژن از گسترش آتش سوزی جلوگیری میکند. صنعت تولید لاستیک (تایر) هوایپیما را 4 شرکت گودییر، میشلین، دانلوپ و بریجستون به صورت انحصاری چندگانه در دست گرفته اند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0