شرکت جی تی یک میلیون ماسک و مبلغی جهت حمایت و مبارزه با کووید-19 در نظر گرفت




تولید ماسک توسط جی تی تایر 

شرکت تولید کننده تایر جی تی در سنگاپور برای حمایت از جامعه جهانی در مبارزه با بیماری همه گیر Covid-19 به پویشی به نام Maskforce پیوست . گروه جی تی یک میلیون ماسک جراحی و 000/100 دلار به صورت نقدی را برای حمایت از کارگران خارجی در سنگاپور در نظر گرفت و اهدا کرد . ماسک های جراحی توسط گروه جی تی در پوتین ، چین تهیه شده و بین افراد نیازمند توزیع و ارسال می شود . جی تی همچنین به سایر مناطق آسیب دیده در سراسر جهان نیز کمک می کند.

 Maskforce با تلاش های محلی در سنگاپور و همکاری مشترک بین شرکت ها و سازمان ها ایجاد شده است که بر روی جامعه کارگر خارجی متمرکز است و در طول بحران های پیش آمده بسیار تاثیر گذار بوده است . بسیاری از ماسک های تولید شده  قابل استفاده مجدد هستند .کیت های ماسک جراحی آماده شده اند تا بین انجمن کارگران خارجی و همچنین جهت کمک های داخلی توزیع شوند. در مجموع Maskforce ، علاوه بر تولید بیش از 1.3 میلیون ماسک ، در جمع آوری بیش از 850،000 دلار نیز موفق بوده است.
جی تی همچنان از سایر طرح های محلی برای حمایت از کارکنان بهداشت و درمان در سطح جهانی حمایت می کند . یکی از این طرح ها پویشی است که توسط شرکت جی تی در انگلستان شکل گرفته و ماسک هایی را به کارمندان دانشگاه NHS منچستر در اوایل ماه آوریل اهدا کرده است. شرکت جی تی تایر علاوه بر هماهنگی با توزیع کنندگان تایر در کشورهای و مناطق مختلف برای حمایت از مناطق آسیب دیده ، حامی کارگران و افراد دیگر نیز است.  دکتر انکی تان ، مدیر اجرایی جی تی تایر گفت: اقدامات بیشتر برای حمایت از کارکنان بهداشت و درمان و گروه های دیگر مانند مشاغل کوچک نیز حائز اهمیت و در حال انجام است. بسیاری از مردم در این شرایط رنج می برند و ما نباید آنها را فراموش کنیم.

درباره جی تی

شعبه مرکزی این شرکت در سنگاپور واقع شده است. یکی از این شرکت های این گروه هلدینگ نوری است که به عنوان جی تی تایرسن شناخته شده است که یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده تایر در دنیا می باشد. بخش گسترده ای از محصولات این شرکت به عنوان تجهیزات اصلی برای تولید کننده گان خودرو ، بازار فروش خدمات خودرو ، تیم های مسابقات ، فروشندگان تایر و مصرف کنندگان در بیش از 130 کشور در سراسر دنیا است . این شرکت دارای هفت مرکز در سه کشور است که به تازگی کارخانه جدید خود را در جنوب کارولینا در امریکا راه اندازی کرده است. علاوه بر این حضور گسترده جی تی در مسابقات اتومبیلرانی می باشد . تمرکز جی تی بر روی تولید محصولات سبز و تلاش در این زمینه می باشد . مانند مشارکت در آموزش های محلی و محیط زیستی برای ساختن یک جامعه بهتر است.

 

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0