بهترین لاستیک خارجی در سال ۲۰۱۷ میلادی از نظر بازار جهانی




بهترین لاستیک خارجی در سال ۲۰۱۷

با این برندهای محبوب تایر ، جاده ها را با خیال راحت طی کنید. در هنگام خرید لاستیک جدید سوالات زیادی ما را محاصره می کنند. سوالاتی همچون:

وقتی برندهای لاستیک را با یکدیگر مقایسه می کنید باید به دنبال چه چیزی باشید؟

ارزان ترین برند لاستیک کدام است؟

 بهترین برندهای تایر کدام است؟

 آیا برندهای لاستیک ارزان قیمت کیفیت ایمنی پایین تری دارند؟

در اینجا ما به سوالات شما در مورد برندهای لاستیک خودرو پاسخ خواهیم داد و خواهیم گفت که در برندهای تایر باید به دنبال چه چیزی باشیم یک بررسی دقیق از شش بهترین شرکت تولید کننده تایر را به شما برای انتخاب و خرید راحت تر ارائه می دهیم.

6 برند برتر تولید کننده تایر

این فهرست فقط بر اساس حروف الفبا مرتب شده است ، در نتیجه هر 6 برند از بهترین های این صنعت در دنیا می باشند.

  1. بریجستون

  2. کنتیننتال

  3. کوپر

  4. فایرستون

  5. گودیر

  6. میشلن

در برندهای لاستیک خودرو به دنبال چه چیزی باشیم ؟

برندهای بی شماری از تایرها در دنیا وجود دارند که می توانید آنها را برای وسیله نقلیه خود خریداری کنید . انتخاب برند مناسب از بین این تایرها بنظر کمی طاقت فرسا می باشد ، به خصوص به این دلیل که برند های زیادی ادعا می کنند که بهترین تولیدکننده برند لاستیک هستند . پرسیدن اینکه برترین تولیدکنندگان تایر چه شرکت هایی هستند ؟ پاسخ های متنوعی به شما می دهد . به همین دلیل مهم است که بدانید وقتی برندهای لاستیک را مقایسه می کنید باید به دنبال چه چیزهایی باشید.  در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد که چه مواردی در انتخاب و خرید لاستیک جدید مهم هستند.

هزینه

بودجه چیزی است که همیشه وقتی به تولیدکنندگان لاستیک نگاه می کنید ، ظاهر می شود.  محبوب ترین برند های تایر معمولاً کیفیت بالایی دارند ، به این معنی که کمی گران تر خواهند بود.  اما باید گفت برندهای باکیفیت و معتبری نیز هستند که از قیمت های مقرون به صرفه تری برخوردارند. مانند برندهای لاستیک چینی همانند تراینگل که از پرفروش ترین لاستیک های چینی در بازار می باشد.

ایمنی

یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کنید . شما می خواهید مطمئن شوید که برند های محبوب لاستیک مورد نظر شما دارای فرمانپذیری و قابلیت اطمینان بالاتری هستند.  همچنین بسیار مهم است که مطمئن شوید برند های لاستیک خودرو مورد نظر شما می توانند در هر شرایط آب و هوایی که احتمالاً با آن روبرو هستید ، عملکرد خوبی ارائه دهند.

نحوه امتیاز دهی به برندهای برتر تایر

بسیار مهم است که سعی کنید بهترین شرکت های تولید کننده تایر را پیدا کنید.  شما می خواهید مطمئن باشید که از لاستیک های با کیفیت بالا استفاده می کنید ، اما ممکن است نیاز داشته باشید که بودجه تعیین شده را نیز حفظ نمایید. خوشبختانه چند کار وجود دارد که می توانید برای امتیازدهی به برندهای لاستیک ارزان قیمت و با کیفیت بالا انجام دهید.

خرید آنلاین لاستیک

 قبل از خرید هر چیزی در یک فروشگاه ، همیشه ایده خوبی است که به صورت آنلاین آن را بررسی کنید تا هم برند موردنظر را پیدا و هم از عملکرد آن اطلاع پیدا کنید و مهم تر از همه بتوانید قیمت ها را بایکدیگر مقایسه کنید.

لاستیک ها همیشه یک خرید گران و ناخواسته خواهند بود که با استفاده از نکات ذکر شده در بالا ، می توانید با قیمتی مناسب بهترین لاستیک را خریداری نمایید. هایپرتایر یک فروشگاه اینترنتی لاستیک است که با ارائه انواع لاستیک این امکاناتی را که در بالا ذکر شد را نیز برای شما فراهم کرده است تا خرید مطمئن را تجربه کنید.

معرفی 6 برند برتر در سال 2017

لاستیک بریجستون

بریجستون یکی از بهترین تولیدکنندگان لاستیک است که ممکن است هنگام جستجوی بهترین برندهای تایر به آن برخورد کنید. بریجستون که در توکیو مستقر است یکی از بهترین تولیدکنندگان لاستیک است ، به ویژه هنگامی که صحبت از سایزهای متنوع می شود. این شرکت انواع مختلفی از خطوط لاستیک را ارائه می دهد ، از لاستیک های سواری و شاسی بلند گرفته تا لاستیک های سنگین و نیمه سنگین و  فوق العاده برای استفاده در تمام فصل ها یا زمستان و یا تابستان . برای مشاهده ای قیمت لاستیک بریجستون در سایزهای متنوع و همینطور ویژگی های این لاستیک ژاپنی می توانید به وب سایت هایپرتایر راجعه نمایید.

لاستیک کنتیننتال

وقتی از وب سایت کنتیننتال دیدن می کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که این یکی برندهای لاستیک با کیفیت و محبوب است. کنتیننتال برای  افرادی که برای خودروی خود به دنبال لاستیک های با کیفیت بالا هستند بسیار عالی است. چسبندگی تایرهای آنها برای جاده های خیس و خشک بسیار مناسب است و فرمانپذیری خوبی نیز دارند. از نظر قیمتی کنتیننتال اغلب در مقایسه با سازندگان تایر برتر دیگر در پایین ترین طیف قیمتی قرار می گیرد . آنها لاستیک های با کیفیت عالی ارائه می دهند ، اما قیمت ها بسته به نوع ، سایز و خط تولید متفاوت است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر لاستیک کنتینتال آلمان را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه نمایید.

لاستیک کوپر

یکی از دلایلی که کوپر یکی از برندهای محبوب لاستیک است این است که آنها یکی از معدود تولیدکنندگان لاستیک واقع در ایالات متحده هستند. این تولید کننده تایر خطوط مختلف لاستیک را نیز ارائه می دهد که برخی از آنها را می توان ارزان ترین تایر در این برند برند دانست .

لاستیک فایرستون

فایرستون توسط هاروی ساموئل فایرستون در سال 1900 تأسیس شد و تبدیل به یکی از برترین شرکت های تولید کننده تایر در جهان شد. آنها قبلاً با فورد رابطه قوی داشتند و به عنوان تامین کننده اصلی سازنده خودرو از آنها پشتیبانی می کردند. فایرستون تولیدکننده انواع لاستیک فصلی و انواع لاستیک برای سواری کامیون ها ، شاسی بلندها است. با مراجعه به سایت هایپرتایر می توانید درباره ی لاستیک فایرستون بیشتر بدانید.

لاستیک گودیر

گودیر یکی از مشهورترین برندهای تایر است و این تمایز کاملاً مشهود و شایسته است . گودیر یکی از تولید کنندگان لاستیک است که کیفیت عالی را با قیمت مناسب ترکیب می کند . لاستیک های تمام فصل آنها برای کامیون ها باکیفیتی بالا و لاستیک های تابستانی تعیین شده آنها از پرفروش ترین این برند محسوب می شوند. فرمانپذیری عالی و دوام بالای محصولات این شرکت باعث می گردد تا در لیست بهترین برندهای تایر قرار بگیرد .

لاستیک میشلن

آیا آگهی های تبلیغاتی با مرد میشلن را دیده اید ؟ میشلن در واقع یکی از برندهای لاستیک درجه یک است.  دفتر مرکزی آن در آمریکای شمالی و در کارولینای جنوبی است که انواع مختلفی از لاستیک ها را در سایزهای گوناگون ارائه می دهد.  نکته جالب در مورد لاستیک های میشلن این است که در اکثر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارند . اگر نگرانی شما ایمنی است ، ممکن است میشلن یکی از بهترین برندهای لاستیک برای شما باشد.  میشلن علاوه بر ایمنی بالا ، لاستیک های باکیفیت و با دوام بالا ، آج های عمیق و مقاوم را نیز ارائه می دهد. هایپرتایر یکی از ارائه دهندگان لاستیک میشلن است که شما می توانید با مراجعه به آن اقدام به خرید لاستیک میشلن در قیمت های مناسب کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0