خرید بهترین لاستیک برای ساندرو




بهترین لاستیک برای ساندرو

ساندرو در سال 1395 وارد بازار ایران شد . این خودرو از لحاظ ظاهری و ساختاری شبیه به دو خودروی تندر 90 و رنو کلیوس داشته و با کد X90 شناخته می شود. این خودرو از سال 2008 میلادی رسما توسط داچیا رومانی, زیر مجموعه رنو فرانسه, تولید می شود. تا به امروز ساندرو علاوه بر ایران به کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده ‌است. خودروی ساندرو، با طراحی هاچ بك و مدرن است كه هر دو ويژگي استحكام و رانندگي پويا را دارا مي باشد. بهره گيري از آخرين استانداردهاي ايمني اروپا، فضاي داخلي مناسب و محفظه بار جادار از مشخصه هاي بارز اين خودروی پرفروش مي باشد.

سایز لاستیک ساندرو

 لاستیک مناسب برای ساندرو در ایران با سایز استاندارد 185/65R15  در نظر گرفته شده که مشخصات رینگ ساندرو به این شکل است ؛ 185 نشانه پهنای لاستیک به میلیمتر, 65 ضریب منظر (فاق لاستیک) لاستیک به درصد, R نشانگر ساختار رادیال لاستیک و 15 قطر رینگ لاستیک به اینچ می باشد. در این بین, امکان انتخاب و جایگزینی سایز های پهن تر نیز وجود دارد بعضی از رانندگان این خودرو برای دستیابی به تعادل و فرمان پذیری بیشتر اقدام به تغییر سایز این لاستیک می کنند. بغیر از لاستیک استاندارد ساندرو, سه سایز دیگر برای خودروی ساندرو می توان استفاده نمود بطوریکه عملکرد این خودرو در سرعتهای بالا و همپنین قابلیت فرمانپذیری آن افزایش یابد ولی بهتر است تا حد امکان از سایز استاندارد تایر رنو ساندرو استفاده نمایید. در صورت تمایل میتوان از لاستیک سایز پهن ساندرو در سایز 205/60R15 و لاستیک ساندرو سایز 195/60R15 نیز استفاده کرد.

 قیمت لاستیک ساندرو

قیمت لاستیک باتوجه به عوامل زیادی همچون : خودروی شما و سایز لاستیک مناسب آن ، برند ایرانی یا خارجی بودن لاستیک و ویژگی های هر تایر باتوجه به شرایط آب و هوایی و شرایط استفاده ، متغیر است. برای خرید لاستیک ساندرو دولتی و لاستیک خارجی با مناسب ترین قیمت ها برای انواع خودرو  بخصوص ساندرو ، ساندرو استپ وی ، ساندرو اتوماتیک و ... ، در سایزهای مختلف همچون سایز استاندارد و سایز پهن می توانید به مجموعه هایپرتایر مراجعه نمایید. بهترین برند لاستیک ایرانی برای ساندرو و همچنین باکیفیت ترین آنها را می توان: ایران تایر، بارز، گلدستون، یزد تایر و ... با قیمت دولتی و همچنین بهترین لاستیک خارجی برای ساندرو را تراینگل، میشلن، نکسن و... با مناسب ترین قیمت برای خودروی ساندرو و ساندرو استپ وی دانست. تمامی تایرهای مناسب خودروهای رنو در انواع سایزها در هایپرتایر موجود می باشد. دارندگان این خودرو می توانند با مراجعه این وبسایت قیمت انواع لاستیک ها را مشاهده و برای خرید لاستیک ایران تایر برای ساندرو و خرید لاستیک هانکوک برای ساندرو و برندهای دیگر اقدام نمایند.

نصب و بالانس لاستیک ساندرو

تعویض لاستیک ساندرو هم همانند دیگر خودروها ممکن است در هر زمان و مکانی چه به صورت ناگهانی و چه به دلیل کاهش کارایی لاستیک بعد از مدتی اتفاق بیافتد. در تعویض سالانه لاستیک که ممکن است به دلایل مختلفی ازجمله: فرسودگی، کاهش مقاومت، کاهش کیفیت اتفاق بیفتد ما می توانیم با مراجعه به یک فروشگاه لاستیک اقدام به تعویض لاستیک نمایم و بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنیم که خدمات نصب و تعویض را هم ارائه بدهد. اما شرایط در تعویض ناگهانی لاستیک فرق می کند در این جور مواقع ما باید صبور باشیم و آمادگی لازم را داشته باشیم در غیر این صورت بهتر از از یک کار بلد کمک بگیریم که راحتتر و مطمئن تر این تعویض انجام بگیرد. فروشگاه آنلاین هایپرتایر این امکان را بوجود آورده است تا با خرید لاستیک از این مجموعه خدمات نصب، تعویض و بالانس سیار لاستیک را نیز در هر موقعیت مکانی و در سریع ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0