پیرلی تامین کننده تایرهای مسابقات جهانی رالی از سال 2021 تا 2024 شد




لاستیک پیرلی در مسابقات اتومبیلرانی

پیرلی از سال 2021 تا 2024 توسط FIA به عنوان تنها تأمین کننده مسابقات رالی جهانی انتخاب شده استپیرلی ،  تایر تمام خودروهایی را که در مسابقات قهرمانی رقابت می کنند ، از گروه  WRC ( قهرمانی مسابقات جهانی رالی) گرفته که برای عنوان قهرمانی می جنگد ، تا مسابقات WRC2 با کلاسR5  ،که برترین رتبه مسابقات قهرمانی منطقه ای و ملی در سراسر جهان است ، عرضه می کند.

Giovanni Tronchetti Provera ، مدیر ارشد اجرایی مسابقات پیرلی ، گفت:  تکنولوژی و شور و اشتیاق دو عنصر اصلی هستند که پیرلی به این مسابقات می آورد  و این عناصر به ما این امکان را داده است تا از عرضه لاستیک برای مسابقات جهانی رالی اطمینان حاصل کنیم. ما سالهاست که از رانندگان جوان در گروه Junior پشتیبانی می کنیم و اکنون نیز به کلاس های برتر بر می گردیم. پیرلی تعهدی نیز برای حمایت از مشاغل رانندگان جوان پیش بینی کرده است. در کنار عرضه تایر به مسابقات Junior WRC ، پیرلی تجهیزات کلاس Junior ERC3 را نیز در مسابقات رالی اروپا تامین خواهد کرد.

ماریو ایزولا ، رئیس مسابقات فرمول یک و مسابقات اتومبیلرانی ، گفت: بازگشت ما به سطح بالای رالی چیزی است که مدتی در فکرش بودیم و این انتصاب از طرف FIA در سالی اتفاق افتاد که Ott Tanak برنده برنامه رانندگی ستاره پیرلی – به عنوان قهرمان جهان انتخاب شد. مسابقات WRC  در کنار فرمول یک به ما این امکان را می دهد تا محصولات خود را بهبود دهیم و برای دیده شدن در مسابقات اتومبیلرانی تلاش کنیم.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0