تفاوت لاستیک تابستانی با چهارفصل




تفاوت لاستیک تابستانی با چهارفصل

لاستیک های تمام فصل دارای تنوع زیادی درمدل، اندازه و کاربری دارند و برای وسیله نقلیه های متفاوت ارائه میشوند. هدف اصلی از تولید این مدل لاستیک سواری راحت و ارائه ی عملکرد بالا میباشد. این لاستیک ها در فصل گرما نیز عملکرد مناسب خود را دارند. در مقابل در فصل زمستان نیز از سطح چسبندگی خوبی برخوردارند. اما برای کسانی که با زمستان های بسیار سخت و یخبندان مواجه هستند حتما توصیه میشود که از لاستیک های زمستانی استفاده کنند. پس میتوان اینگونه نتیجه گرفت که لاستیک های چهارفصل مناسب ترین لاستیک برای خودروهاییست که در شرایط آب و هوایی معتدل از آنها استفاده میشود.

لاستیک های تابستانه لاستیک هایی ایده آل برای وسایل نقلیه با کارایی بالا و سرعت بالا میباشد. وهمچنین عملکرد مناسبی درچرخش و ترمزگیری دارد. در تولید این لاستیک ها از کائوچوی بیشتری استفاده شده است و همین مسئله باعث افزایش انعطاف پذیری و نرم تر شدن آن میشود. شیار یا همان آج این لاستیک ها خیلی عمیق نمیباشد چراکه همین ویژگی باعث ثبات لاستیک در محدوده ی حرکتش میشود.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0