چپ کردن ماشین




چپ کردن ماشین

چپ کردن ماشین یکی از بدترین حوادثی است که میتواند در جاده رخ دهد. متاسفانه 30 درصد از این تصادفات منجر به مرگ میشوند. چپ کردن به خودی خود نباید خیلی مرگبار باشد. استفاده از فناوری های نوین در تولید خودروهای جدید، سیستم های ایمنی پیشرفته، فرهنگ بستن کمربند ایمنی و خیلی تغییرات دیگر می بایست تا به امروز وقوع چنین حوادثی را کاهش می داد. اما متاسفانه ما شاهد افزایش آن حداقل در کشور خودمان میباشیم.

اغلب فکر میکنیم که ماشبن های شاسی بلند به علت سنگین تربودن و ارتفاع داشتن از سطح زمین ایمنی بیشتری دارند و راحت تر قابل کنترل هستند در صورتی که این تصور اشتباه است.چسبندگی و پایداری لاستیک ماشین های سواری خیلی بالاتر از ماشین های SUV  میباشد. بهتر است بگوییم رانندگی با ماشین های سدان و یا همان سواری های معمولی خیلی مطمئن تر از رانندگی با شاسی بلندها است. در هر صورت برای هر وسیله ی نقلیه ای امکان چپ شدن وجود دارد.

چگونه میتوان از چپ کردن ماشین جلوگیری کرد؟

1.آهسته برانید

2.هشیاررانندگی کنید.

3.تمرکز داشته باشید.

4.کمربند ایمنی را حتما ببندید.

5.لاستیک های خودرو را چک کنید.

6.به میزان بار داخل ماشین خود دقت کنید. پر کردن ماشین با بار سنگین احتمال چپ کردن به خصوص در خودروهای بزرگ را افزایش می دهد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0