طراحی جدید میشلن برای خوروهای گلف و چمن زنی




لاستیک مشلن برای خودروهای گلف و چمن زنی

میشلن امریکای شمالی ، تایرهای جدید X Tweel Turf Comfort را برای خودرو های گلف ، چرخ دستی های گلف و ماشین های چمن زنی معرفی کرد . این نسخه از چرخ های میشلن ، جایگزین تایر و چرخ استاندارد10 N8.5X8 برای کاربران چرخ های دستی گلف گازی یا برقی می شود. جاستین براک ، مدیر ارشد بازاریابی ، میشلن آمریکای شمالی گفت: میشلین نسخه جدید Comfort را بر اساس بازخورد مستقیم از مشتریان توسعه داده است ، وی افزود : این محصول به عنوان یکی از نمونه کارهای زیبای ما معرفی خواهد شد و همچنین این نسخه از Tweel دارای کشش بهتر و ظرفیت تحمل بار بالا تر خواهد بود و به همین دلیل ما به تولید این نسخه از تایر برای چرخ دستی های گلف ادامه خواهیم داد.
طراحی جدید شامل : ساختار برشی نرم تر که باعث کاهش سختی و بهبود راحتی می شود. تایرها روی سطوح صاف و سراشیبی ها به خوبی عمل کنند و همچنین فشار پایین آن به سطح ، باعث کاهش آسیب چمن می شود. چرخ ها دارای یک الگوی چهار باند 1 سانتی متری و یک مرکز توپی سیاه است . تایرهای  Comfort را می توان در ماشین های چمن زنی ایستاده نیز استفاده کرد که از تایر سایز 10 N8.5X8 استفاده می کنند
از آنجا که X Tweel Turf فاقد هوا است ، پنچر نمی شود و نیاز به تنظیم باد ندارد .  این تایر از رزین پلی استر با مقاومت بالا ساخته شده که بار زیاد را تحمل و ضربه را جذب می کند که این قابلیت برای خودروهای گلف بسیار کاربردی است . این تایر دارای آج های با دوام و جهت دار  است که عمر سایش را طولانی تر می کند. حداکثر سرعت این تایر 40 کیلومتر در ساعت و حداکثر بار 240 کیلوگرم است.

 

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0