• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

16حقیقت جالب درباره تایرها


شما چه مقدار درباره تایرها می دانید ؟ شاید شما فکر می کنید تایرها یک بخش ساده از ماشین هستند که باید به طور منظم تعویض شوند . این درست است ، اما حقیقت های جالب و زیادی درباره تایرها وجود دارد که بیشتر مردم نمی دانند . این مقاله جالب و سرگرم کننده ای درباره تایرهای خودرو است .

۱۰ کمپانی لاستیک برتر دنیا


ایمنی خودرو شما به طور عمومی - اگر به طور کامل نگوییم - وابسته به کیفیت تایرهای خودرو شماست. معیار برتری لاستیک های کمپانی‌های تولید کننده کیفیت و رضایت مشتری از لاستیک است.در دنیا تعداد زیادی کمپانی تولید لاستیک وجود دارد که برای تولید لاستیک‌های با کیفیت و برتر با هم در رقابت هستند.

معرفی برند یوکوهاما


شرکت لاستیک یوکوهاما، یک شرکت لاستیک‌ سازی ژاپنی است، که در سال ۱۹۱۷ از ادغام شرکت کابل‌سازی یوکوهاما و شرکت بی. اف. گودریچ راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس توکیو و بورس اوساکا معامله می‌شود.

لاستیک سفید


ماده اصلی برای ساخت لاستیک یا تایر کائوچوست رنگ طبیعی کائوچو سفید است و با توجه به اینکه عنصر اصلی در ساخت لاستیک کائوچو می باشد، قاعدتا رنگ لاستیک باید سفید باشد، اما سوال اینجاست چرا لاستیک سفید نیست؟

درباره ی لاستیک بی اف گودریچ بیشتر بدانیم


شرکت BF Goodrich یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی است که در سال  1870 فعالیت خود را آغاز نمود. تایر های گودریچ به صورتی طراحی شده اند که کاملا پاسخ گوی توقعات یک راننده از رانندگی خواهند بود.

نوکیان تایر


" نوکیان تایرز" شرکت تولید کننده ی لاستیک فنلاندی است که دفتر مرکزی آن در شهر نوکیا فنلاند قرار دارد. این شرکت با بیش از هشتاد سال سابقه تولید تایر، سرشناس‌ترین کارخانه تولید تایرهای زمستانی، باری و صنعتی در جهان است.

معرفی برند نانکنگ (Nankang)


نانکنگ در سال 1940 به عنوان یکی از اولین شرکت های تولید تایر در تایوان تاسیس شد. نام این شرکت برگرفته از محلی است در ابتدا در آنجا تأسیس شد، جایی که یکی از دو کارخانه اصلی تولید آنها هنوز وجود دارد و امروزه لاستیک تولید می کند.

برترین های صنعت لاستیک


لاستیک (تایر) خودرو تنها بخشی از خودرو است که بین وسیله ی نقلیه و سطح جاده ارتباط برقرارمیکند. بنابراین تجربه ی رانندگی شما تا حد بسیار زیادی وابسته به لاستیک (تایر) زیر خودروی شماست.

تاریخچه لاستیک


لاستیک یکی از تجهیزات بسیار مهم هر خودرویی است که به حرکت آنها کمک می کند. دانستن اینکه لاستیک چه تاریخچه ای داشته و چه راهی را طی کرده است که امروزه تبدیل به این نوع تایر که امروزه زیر خودروها مشاهده می کنیم، شود قطعا برایتان جالب خواهد بود.  گفته می شود چرخ یا همان تایر تقریباً 3500 سال قبل از میلاد اختراع شده است به عنوان بزرگترین اختراعی که بشر نامیده می شود.

تاریخچه تایر میشلن


میشلن یک تولید کننده لاستیک فرانسوی است که در سال ۱۸۸۹ به وسیله ادوارد و آندره میشلن احداث شد و در کلرمون فران فرانسه مستقر است. شرکت لاستیک میشلن پس از بریجستون دومین تولیدکننده بزرگ تایر در جهان است.

انواع ساختار لاستیک


لاستیک ها در طول زمان دستخوش تحولات و نوآوری های بسیاری گشته اند که بهبود کارایی و سهولت استفاده از آن ها را در پی داشته است. در ابتدا تایرها (لاستیک‌ها) به‌ طور دائمی بر روی چرخ‌ها نصب می‌شدند و قابل جدا کردن نبودند

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0