• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

بهترین لاستیک برای پژو 207


لاستیک استاندارد این خودرو سایز 185/65R14 می باشد ولی شما می توانید سایز 195/60R14 و لاستیک سایز 205/60R14 را نیز جایگزین سایز استاندارد این خودرو کنید. برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

بررسی ویژگی های لاستیک بارز با طرح گل P624


گروه صنعتی بارز در سال 1359 با هدف تولید تایر و تیوپ در اطراف شهر کرمان تاسیس گردید. این شرکت در حل حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده ی انواع لاستیک بارز و همچنین تیوپ بارز در ایران می باشد که محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می کند.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

دریافت حواله تایرهای سنگین و نیمه سنگین ( به روز شده )


در اردیبهشت ماه سال جاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ سلامت و ایمنی ، از این پس رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین از مراجعه حضوری اجتناب کرده ...

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

معرفی برند گلدستون تایر


شرکت گلدستون در توسعه صادرات غير نفتی به خودكفايی در زمينه ساخت تاير با بهره گيری از آخرين تكنولوژی در زمينه ساخت انواع تاير رسیده است

بهترین لاستیک برای زانتیا


راجع به زانتیا و سایز لاستیک های مناسب برای این خودروی فرانسوی بیشتر بدانید

خرید بهترین لاستیک برای ساندرو


بعد از تجربه موفق حضور محصول " L۹۰" در بازار خودروي ايران، اين بار شركت پارس خودرو با همكاري كمپاني رنو محصول جديدي تحت عنوان ساندرو را روانه بازار خودرو كرده است.

خرید بهترین لاستیک برای رانا


رانا یک خودرو سدان شهری می باشد. معنی واژه رانا در لغت نامه دهخدا رونده است. جالب است بدانید که رانا پس از تیبا ( محصول سایپا) و سمند (محصول ایران خودرو) عنوان سومین خودروی ملی را به دوش می کشد.

بهترین لاستیک برای دنا


دنا محصول ایران خودرواست که میتوان گفت همان سمند بهینه شده است. این خودرو قرار بود جایگزین خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند شود. این محصول به دست مهندسان ایرانی و بدون حمایت‌های خارجی وبا استفاده از ظرفیت‌ها وامکانات ایران خودرو طراحی شده‌است.

بهترین لاستیک برای سمند


سمند نام یک خودرو تولید شده درایران است. این خودرو در سال ۱۳۸۱ توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده است. این خودرو هم اکنون در مدل‌های گوناگونی به فروش می‌رسد.

بهترین لاستیک برای ال 90


به اعتقاد خیلی از کارشناسان تندر90 یکی از بهترین عملکردها را در میان خودروهای هم رده موجود در بازار ایران کسب کرده است، این خودرو در ایران با نام های متفاوتی شناخته می شود که از آن جمله می توان به مواردی همچون تندر۹۰، ال ۹۰ و لوگان اشاره کرد، تندر۹۰ سالها قبل طی یک قرارداد میان رنو فرانسه و ایران وارد کشور شد.

بهترین لاستیک برای پژو پارس


خودرویی با همان شخصیت پژو 405  که به عنوان یک گام کوچک در خودروسازی داخلی بشمار میرود. ظاهری جذاب و زیبا با چهره نسبتا خشن که بیشتر مورد علاقه مصرف کنندگان قرار گرفت.

بهترین لاستیک برای تیبا


تیبا یکی از پرفروش ‌ترین خودروهای زیررنج قیمتی، ۳۰ میلیون تومان در بازار ایران، بعد از پراید می باشد. تیبا در سال ۱۳۸۸ شمسی در سایپا کاشان تولید گردید در ابتدای نامش را مینیاتور نهادند ولی پس از مدتی نام تیبا را برای این خودرو انتخاب کردند، دو نکته در طراحی تیبا بسیار جالب است اولی کمک از طراحان ایتالیایی در طراحی این خودرو و دومی بهره بردن از قطعات سه خودروی بازار کشور یعنی پراید، ریو و تندر ۹۰ است.

پرفروش ترین لاستیک های ایرانی


پروفروش ترین لاستیک های ایرانی را بشناسید

بهترین لاستیک برای پژو 206


لاستیک استاندارد این خودرو 185.65.14 می باشد ولی شما می توانید سایز های پهن مانند 205.60.14 را بر روی این خودرو نصب کنید . برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

بهترین لاستیک برای پراید


پراید یکی از پر تیراژ ترین خودروها در طول تاریخ خودروسازی ایران می باشد و یکی از دلایل آن قیمت مقرون به صرفه آن بوده است .

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0