• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

نکات مهم رانندگی در هوای بارانی


رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.

شرایط استفاده از گارانتی لاستیک خودرو


همیشه درمورد اهمیت لاستیک در خودرو صحبت کرده ایم. داشتن لاستیک هایی سالم به شما در داشتن یک رانندگی ایمن و لذت بخش بسیار کمک می کنند. اما گاهی ممکن است ایراد داشتن و سالم نبودن لاستیک پیش از خرید شما اتفاق افتاده باشد که قابل رویت نبوده و شما بعد از مدتی رانندگی متوجه آن شده باشید.

چگونه باد لاستیک خودروی خود را چک کنیم ؟


همانطور که همیشه به آن اشاره شده ، لاستیک از تجهیزات اساسی هر خودرویی است که توجه به آن می تواند ایمنی شما را بالا ببرد و در هزینه ی شما نیز صرفه جویی کند. در مقاله ی نکات مهم درباره اهمیت لاستیک در ایمنی و کاهش مصرف سوخت درباره ی این صحبت کردیم که تنظیم بودن باد لاستیک می تواند نقشی اساسی در ایمنی سرنشینان و مصرف سوخت شما داشته باشد.

تیک آف چیست ؟


کلمه ی Take off یک اصطلاح رایج است که به لحظه ی آغاز پرواز هواپیما گفته می شود و در مسابقات اتومبیلرانی سرعتی کاربرد زیادی دارد.

مقاومت غلطشی تایر چیست؟


احتمالا در هنگام جستجو و خرید تایر با عبارت مقاومت غلطشی لاستیک روبرو شده اید و برایتان این سوال پیش آمده که مقاومت غلطشی تایر چیست ؟

خودرو برقی هامر GMC 2020


هامر خودرو GMC تمام برقی و جدید خود را معرفی کرده است، اولین ابر خودرویی که انتشار گازهای گلخانه ای آن صفر است. این خودروی تمام برقی عملکرد فوق العاده ای در جاده های معمولی و آفرودی دارد.

با اجزا و موادی که تایر از آن ساخته می شود ، آشنا شوید.


تایرها حاوی ترکیبات لاستیکی و مواد مختلفی هستند ، تا در مقابل شرایط مختلف جاده ای و آب و هوایی مقاومت خود را حفظ کنند و همچنین انتظار می رود تایرها با حفظ عملکرد اساسی و ویژگی های ایمنی ، هزاران کیلومتر مسیر را طی کنند.

ادای احترام به خودروBMW با طراحی خودروی برقی 02 reminiscence توسط david obendorfer


david obendorfer طراح شناخته شده است که خودروها را بین گذشته و آینده طراحی می کند ، او درباره طراحی های خود می گوید : من داستان های گذشته را به شکل معاصر بیان می کنم. طراحی خودرو برقی 02 reminiscence اولین پروژه تولید صفر گازهای گلخانه ای می باشد .

مدیریت انرژی میشلن


در حال حاضر برای محافظت از زمین ما نیاز داریم تا بیشتر از هر زمان دیگر ، انتشار CO2 را کاهش دهیم . آیا میدانید در سال 2019 با افزایش جمعیت و نیازهای روز افزون آنها بیش از 40 میلیارد تن CO2 منتشر شده است؟

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

راه اندازی مرکز جا به جایی و حمل ونقل شهری هوشمند


شرکت فناوری کانتینتال در جهت ایجاد شهرهای امن تر و هوشمند تر قدم بزرگی را برداشته است . این شرکت یک مرکز جا به جایی و حمل و نقل شهری هوشمند در ابرن هیلز ، میشیگان راه اندازی کرده است.

طراحی جدید میشلن برای خوروهای گلف و چمن زنی


میشلن امریکای شمالی ، تایرهای جدید X Tweel Turf Comfort را برای خودرو های گلف ، چرخ دستی های گلف و ماشین های چمن زنی معرفی کرد .

ساخت کارخانه بازیافت تایرهای قدیمی جهت به دست آوردن موادی سازگار با محیط زیست


شرکت GDTs در استرالیا برای برخورد با میلیاردها لاستیک قدیمی تشکیل شد . یک تکنولوژی جدید که بدون گاز گلخانه ای لاستیک ها را به کربن ، روغن و فولاد تبدیل می کند.

5 عامل اصلی پیشگیری کننده از خرابی گیربکس اتوماتیک


گیربکس اتوماتیک، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین اختراع‌ها در صنعت خودروی دنیا محسوب می‌شود. اگر چه گیربکس اتومات بسیار ایمن می‌باشد، ولی برخی اقدامات هستند که هنگام رانندگی با خودروی اتوماتیک نباید آن‌ها را انجام دهید. همچنین برای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک خودروتان موارد مهم و موثری وجود دارد که در صورت رعایت آنها هزینه‌های شما بسیار کاهش می‌یابد.

تایر عقرب (Scorpion) پیرلی، همراه همیشگی شما


در رابطه با خصوصیات طرح آج تایرهای عقرب (Scorpion) پیرلی بیشتر بدانید.

بازیافت لاستیک فرسوده


مزایای سيستم پيروليز و تاثیرش در محیط زیست را بدانید

درباره ترکیدن لاستیک بیشتر بدانیم


ناگفته نماند که لاستیک ها نقش بسیار مهمی را در عملکرد خودروی شما ایفا می کنند، بنابراین این 4 حلقه لاستیک تنها تجهیزاتی هستند که تماس بین اتومبیل شما و سطح جاده را حفظ می کنند. ترکیدگی لاستیک به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد و پتانسیل بالایی دارد که منجر به حوادث فاجعه‌بار می شود . بنابراین در این مقاله، به برخی از دلایل اصلی ترکیدگی لاستیک و همچنین برخی از اقداماتی را که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید را بری شما خواهیم گفت.

روشهای اصلی تولید نیتروژن در صنعت


با روش های تولید نیتروژن در صنعت بیشتر آشنا شوید

معرفی برند یوکوهاما


شرکت لاستیک یوکوهاما، یک شرکت لاستیک‌ سازی ژاپنی است، که در سال ۱۹۱۷ از ادغام شرکت کابل‌سازی یوکوهاما و شرکت بی. اف. گودریچ راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس توکیو و بورس اوساکا معامله می‌شود.

موارد کلیدی کاهش مصرف سوخت


موارد مهم و کاربردی جهت کاهش مصرف سوخت خودرو را بدانید

راهنمای کامل چراغ‌های هشدار دهنده روی داشبورد


راهنمایی کامل علائم چراغ های هشدار دهنده خودرو را بدانید

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0