• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره لاستیک مارشال بیشتر بدانید


لاستیک مارشال يك شعبه از شركت تاير كومهو است كه مقر اصلى آن در شهر گوانگ جو، كره جنوبى مى باشد. تاير مارشال زير نظر اين گروه با بيش از 25 سال تجربه مداوم در زمينه توليد انواع لاستيك همواره تلاش كرده است تا لاستيك‌هاى مقرون به صرفه اما با كيفيت بالا و دوام مناسب توليد كند.

بهترین لاستیک برای تویوتا پرادو


پرادو یکی از محصولات شرکت ژاپنی تویوتا ، دومین خودروساز بزرگ در دنیا است که تا به امروز توانسته محبوبیتی خاص را بین مردم کسب کند و جایگاه ویژه ای در جهان داشته باشد. تویوتا پرادو که با نام لندکروز پرادو یا لکسوس جی ایکس نیاز شناخته می شود طرفداران زیادی داشته و به جهت عملکرد و ویژگی هایی که دارد مناسب برای رانندگی در خارج از جاده نیز می باشد.

مشخصات فنی لاستیک CP672 نکسن


نکسن در سال 1942 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال 2005 موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند.

بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان


رنو تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که از سال 2015 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی رنو تولید گردید. تلیسمان به معنی طلسم یا یک جسم جادویی است که در برابر اراده بد ، یا ماوراءالطبیعه محافظت می کند ، یا به صاحب آن نعمتی مانند خوش شانسی ، سلامتی یا قدرت می دهد.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

معرفی برند کومهو


مجموعه شرکت های کومهو (Kumho Asiana Group) یکی از بزرگترین شرکتهای بزرگ دنیا می باشند که در زمینه های مختلفی ازجمله صنایع اتومبیل, شیمیایی, خطوط هواپیمایی می باشد.

با تایرهای مفهومی کمپانی کومهو آشنا شوید


شرکت تایرسازی کومهو در کشور کرهٔ جنوبی از دو مدل تایر مفهومی جدید خود به تازگی رونمایی کرد. این گونه که از شواهد پیدا است هر کدام از تایرها برای کاربرد مخصوصی ساخته شده‌اند.

لاستیک کره ای


بهترین لاستیک های کره ای را بیشتر بشناسید

معرفی برند مارشال


لاستیک های مارشال ارزش ویژه ای را برای پول شما قائل می باشند و تمام انواع لاستیک ها اعم از لاستیک سواری، لاستیک های اس یووی، لاستیک های مخصوص جاده های کوهستانی، کامیون،، ون و کالسکه کودکان را دارا می باشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0