• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

سری جدید 5 BMW با لاستیک های SportContact 7 کنتیننتال مجهز شدند


شركت BMW با اعتماد به تخصص و تجهیزات اورجینال کانتیننتال، اتومبیل‌های جدید خود از سری BMW 5 را از کارخانه با لاستیک‌های کانتیننتال تجهیز می‌کند.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

مشخصات فنی لاستیک کنتیننتال آلمان در طرح گل Conti Premium Cotact5


این برند مطرح آلمانی در سال 1871 در یکی از شهرهای شناخته شده ی این کشور یعنی هانوفر تاسیس گردید. کنتیننتال شرکتی چند ملیتی است که انواع لاستیک سواری ، اتوبوسی ، دوچرخه و غیره را با استفاده از تکنولوژی های روز مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین با توجه به حفظ محیط زیست و کره ی زمین تولید می کند.

معرفی خودرو رنو کپچر و لاستیک مناسب آن


در سال 2013 بازار خودروهای شاسی بلند کوچک (کراس اوور) ها داغ شد و خودروسازان متوجه شدند که رانندگان چقدر از این سبک خودرو با عملکرد بالا و ابعاد جمع و جور یک هاچ بک پنج درب استقبال می کنند. بنابراین رنو شرکت تولیدکننده خودروی فرانسوی از این فرصت استفاده کرد و رنو کپچر را که یک خودرو کراس اوور است و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است را طراحی و تولید کرد.

بررسی ویژگی های لاستیک بارز با طرح گل P624


گروه صنعتی بارز در سال 1359 با هدف تولید تایر و تیوپ در اطراف شهر کرمان تاسیس گردید. این شرکت در حل حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده ی انواع لاستیک بارز و همچنین تیوپ بارز در ایران می باشد که محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می کند.

تفاوت لاستیک بارز P648 با P640


لاستیک خودرو از تجهیزات و قطعات اثرگذاری است که علاوه بر بهبود عملکرد خودرو در هر جاده ای ، از جاده های خشک و بارانی گرفته تا بزرگراه ، خارج از جاده (آفرود) ، تردد در داخل شهر و ... ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را نیز تضمین می کند.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

تاریخچه فناوری در بارز


 دو برابرکردن ظرفیت تولید خط تایرهای رادیال باری، اتوبوسی تمام سیمی و رسانیدن آن به ظرفیت 360 هزار حلقه در سال توسط شرکت بارز

تایرهای هوشمند ابداعی کنتیننتال؛ نسل جدید تایرهای خودرو


شرکت کانتیننتال یک شرکت قطعه سازی چند ملیتی است که در سطحی توسعه یافته به ساخت فناوری های هوشمند برتر در صنعت حمل نقل می پردازد

معرفی برند کنتیننتال آگ


کونتیننتال آگ، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان می‌باشد، (به آلمانی: Continental AG) که با نام «کونتی» شناخته می‌شود.

بهترین لاستیک خارجی در سال ۲۰۱۷ میلادی از نظر بازار جهانی


جدیدا جی دی پاور نتایج نظرسنجی و تحقیقات گسترده خود را درباره ی بهترین برند های لاستیک جهان ارائه داده است، نظرسنجی که براساس مقدار رضایت افراد مصرف کننده لاستیک در چند کلاس خودرویی ارائه شده است، که این کلاس های خودرویی عبارتند از:

کانتیننتال و چراغ برق های هوشمند


مسلما نام شهرهوشمند را شنیده اید. این شهر بر پایه ی اینترنت اشیا یا همان"IOT " ساخته میشود. شهرهوشمند مکانیزمی عجیب و غریب دارد و ویژگی های خاص خود را دارا می باشد

معرفی برند گودیر (Goodyear)


گودیرتایر، شرکت تایر و لاستیک سازی آمریکاییاست، که در سال ۱۸۹۸ توسط "فرانک سیبرلینگ"، در شهر اکران، اوهایو تاسیس شد.

بهترین لاستیک برای اسپورتیج


اسپورتیج، یکی از محبوب ترین های کلاس کراس اوور از محصولات پر فروش خودروسازی کیا است که برای اولین باردرسال 2008 وارد ایران شد. این خودرو محصولی از کشور کرۀ جنوبی است.

برترین های صنعت لاستیک


لاستیک (تایر) خودرو تنها بخشی از خودرو است که بین وسیله ی نقلیه و سطح جاده ارتباط برقرارمیکند. بنابراین تجربه ی رانندگی شما تا حد بسیار زیادی وابسته به لاستیک (تایر) زیر خودروی شماست.

تاریخچه لاستیک


لاستیک یکی از تجهیزات بسیار مهم هر خودرویی است که به حرکت آنها کمک می کند. دانستن اینکه لاستیک چه تاریخچه ای داشته و چه راهی را طی کرده است که امروزه تبدیل به این نوع تایر که امروزه زیر خودروها مشاهده می کنیم، شود قطعا برایتان جالب خواهد بود.  گفته می شود چرخ یا همان تایر تقریباً 3500 سال قبل از میلاد اختراع شده است به عنوان بزرگترین اختراعی که بشر نامیده می شود.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0