• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

مزایا و معایب لاستیک واریور


واریور اولین بار در سال 2011 و در طی همکاری مشترک میشلن و بزرگترین کمپانی تولیدی لاستیک در چین، که دابل کوین نام دارد، تاسیس شد. لاستیک چینی واریور با بهره گیری از دانش فنی میشلن توانسته نظر بازارهای بین المللی را نیز به خود جلب کند و در دسته تایرهای درجه یک چینی قرار بگیرد

درباره بازار لاستیک چین بیشتر بدانید


گذشت زمان باعث شد چین خط تولید خود را از کمی به کیفی سوق داده و کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش دهد و به همین دلیل تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی از بخش های مختلف توانسته اند وارد بازارهای بین المللی شوند.

سری جدید 5 BMW با لاستیک های SportContact 7 کنتیننتال مجهز شدند


شركت BMW با اعتماد به تخصص و تجهیزات اورجینال کانتیننتال، اتومبیل‌های جدید خود از سری BMW 5 را از کارخانه با لاستیک‌های کانتیننتال تجهیز می‌کند.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR292


لاستیک تراینگل یکی از بهترین برندهای مطرح چینی است که سالانه بیش از 25 میلیون لاستیک را در 5200 الگوی آج و اندازه های مختلف تولید می کند.تایر تابستانی تراینگل TR292 به طور ویژه برای وسایل نقلیه آفرود طراحی شده است که در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد.

با علامت های روی دیواره لاستیک بارز بیشتر آشنا شویم


در ابتدا و پیش از مطالعه علامت های روی دیواره لاستیک بهتر است نگاهی کوتاه به پرفروش ترین لاستیک ایرانی یعنی بارز بیاندازیم و بعد به بررسی بیشتر این علائم که بر روی دیواره تایر بارز درج شده اند، بپردازیم. لاستیک بارز که عنوان پرفروش ترین لاستیک ایرانی را از برندهای موجود و تولیدی در ایران از آن خود کرده است از سال 1368 تاسیس گشته و از سال 1372 فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده است.

شرایط استفاده از گارانتی لاستیک خودرو


همیشه درمورد اهمیت لاستیک در خودرو صحبت کرده ایم. داشتن لاستیک هایی سالم به شما در داشتن یک رانندگی ایمن و لذت بخش بسیار کمک می کنند. اما گاهی ممکن است ایراد داشتن و سالم نبودن لاستیک پیش از خرید شما اتفاق افتاده باشد که قابل رویت نبوده و شما بعد از مدتی رانندگی متوجه آن شده باشید.

نکات مهم اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت که باید بدانید


لاستیک ها تنها بخشی از خودرو هستند که تماس مستقیم با جاده دارند و بر روی فرمان پذیری خودرو، سواری، ترمز و ایمنی شما تأثیر می گذارند. برای عملکرد بهینه لاستیک‌ها باید باد، عمق آج و بالانس مناسبی داشته باشند. به همین دلیل چک کردن لاستیک های خود به طور منظم گام مهمی در حفاظت از ایمنی و سرمایه گذاری خودرو شما است.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

ویژگی های لاستیک پرفروش میشلن با طرح گل CrossClimate 2


میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال 1889 تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

مشخصات فنی لاستیک بریجستون ژاپن با طرح گل Dueler H/T D840


کمپانی مطرح بریجستون از سال 1931 تاسیس گردید و با گسترش فعالیت و کارخانه های خود در سراسر دنیا توانست یکی از ابر قدرت ها در زمینه ی تولید تایر در جهان باشد. این شرکت دارای برند معتبر دیگری نیز با نام شناخته شده ی فایرستون است. بریجستون سالهاست که در این حوزه نامش در بین 10 برند مطرح تایر در دنیا مشاهده می شود و گفته می شود از رقبای بسیار سرسخت برند میشلن است.

معرفی لاستیک مناسب خودروی رنو کولیوس


رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 و سپس مجدداً در سال 2006 در نمایشگاه خودروی پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته است و اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می گردید.

مشخصات فنی لاستیک CP672 نکسن


نکسن در سال 1942 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال 2005 موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR257


کمپانی تراینگل اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان لاستیک های باکیفیت و مقرون به صرفه است که در سراسر دنیا شناخته می شود. این کمپانی نزدیک به 50 سال است که در زمینه ی تولید انواع لاستیک فعالیت می کند. تراینگل به جهت نکات مثبتی همچون: کیفیت و قیمت در بین مردم محبوب گشته و باعث شده است تا نامش در بین 20 برند مطرح دنیا قرار بگیرد و همواره نیز در تلاش است تا با تولید تایرهای با عملکرد بالا، نیاز هر مصرف کننده ای را برطرف کند.

بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان


رنو تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که از سال 2015 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی رنو تولید گردید. تلیسمان به معنی طلسم یا یک جسم جادویی است که در برابر اراده بد ، یا ماوراءالطبیعه محافظت می کند ، یا به صاحب آن نعمتی مانند خوش شانسی ، سلامتی یا قدرت می دهد.

کمپانی تایر تراینگل


کارخانه تایرسازی تراینگل به عنوان یکی از پیشروان این صنعت در نوآوری و تکنولوژی، از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تایرهای سواری، شاسی بلند، آفرود، باری، اتوبوسی، راهسازی، معدنی و صنعتی آغاز کرده است.

جی تی تامین کننده تجهیزات اصلی رنو


جی تی تایر و گروه خودروسازی رنو برای تامین تایر تجهیزات اصلی خودروهای جدید این شرکت با نام های داچیا ساندرو و لوگان قرارداد همکاری مجدد امضا کردند .

لاستیک سازگار با محیط زیست میشلن


میشلن از لاستیک سازگار با محیط زیست خود که e-Primacy نامیده می شود رونمایی کرد و قصد دارد این محصول را بزودی در بازار عرضه کند.

میزان باد تایرهای آفرودی


همیشه و در همه جا مطالعه کرده ایم که باید باد تایر خود را در حالت مناسب حفظ كنیم . به طور کلی این ایده خوبی است ، زیرا به مدیریت سایش لاستیک و ایمنی کمک می کند.

در فصل زمستان از لاستیک تمام فصلی یا لاستیک زمستانی استفاده کنیم ؟


اکثر خودروها هنگام خروج از کارخانه به لاستیک های تمام فصل مجهز شده اند. از آنجا که این خودروها برای سواری نسبتاً آرام، عمر خوب آج و عملکرد عالی در طول سال ساخته شده اند، محبوبیت آنها جای تعجب ندارد .

پیرلی ، تایر جدید P Zero را برای خودرو مک لارن 765LT روانه بازار کرد


پیرلی اعلام کرد که به عنوان تأمین کننده تجهیزات اصلی خودرو سری جدید مک لارن 765LT انگلیسی انتخاب شده است . لاستیک P Zero Trofeo R به عنوان نقطه شروع این همکاری انتخاب شد . تایر Trofeo R جدید با تلاش مشترک بین پیرلی و مک لارن برای تأمین نیازهای عملکردی این خودرو جدید اصلاح شده است.

رونمایی هانکوک از تایر زمستانی


شرکت هانکوک در حال به روز رسانی لاستیک زمستانی UHP خود با تایر زمستانه i * cept evo 3 جدید برای خودروهای سواری و تایر زمستانه i * cept evo 3 X برای خودروهای شاسی بلند است. این طراحی جدید نه تنها بر تغییر شرایط آب و هوایی در اروپا ، بلکه بر روی الزامات خودروهای هیبریدی و برقی متمرکز است .

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0