• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

آشنایی با اصطلاحاتی که هنگام خرید لاستیک با آن روبرو می شویم


در هنگام جستجو برای خرید لاستیک ( تایر ) جدید با اصطلاحاتی روبرو می شویم که ممکن است خیلی از ما درباره آن اطلاعاتی نداشته باشیم . در این مقاله لیستی از این اصطلاحات که نشان دهنده عملکرد تایر می باشد ، به شکل ساده و کوتاه بیان شده که دانستن آن برای هر راننده ای الزامی می باشد.

همه چیز درباره لاستیک‌های پنچررو


اولین تایر‌های پنچر‌رو(ران-فلت) در سال 1980 میلادی وارد بازار شدند، با این حال این لاستیک ها از پرطرفدار‌ترین نوع تایر‌ها هستند.علاوه‌بر کارخانجات تولید خودرو که به صورت استاندارد این تایر را روی خودرو‌های خود نصب می‌کنند، مصرف کنندگان بسیاری نیز متقاضی این تایر‌ها هستند. در اینجا چگونگی عملکرد و مزایای این تایر‌ها را بررسی خواهیم کرد:

با تایرهای مفهومی کمپانی کومهو آشنا شوید


شرکت تایرسازی کومهو در کشور کرهٔ جنوبی از دو مدل تایر مفهومی جدید خود به تازگی رونمایی کرد. این گونه که از شواهد پیدا است هر کدام از تایرها برای کاربرد مخصوصی ساخته شده‌اند.

تایرهای ران فلت پیرلی (Pirelli)


در چند سال اخیر صنعت خودرو سازی بسیار مورد توجه سرمایه گذاران و سهام داران قرار گرفته است. وجود آنها کمک شایانی به رشد این صنعت کرده است. همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین اجزای خودرو لاستیک می باشد.

تفاوت تایر ران فلت با تیوبلس


لاستیک های تیوبلس، با ورود جسم برُنده، دیگرهوا از آن خارج نمی شود و خود جسم خارجی به عنوان درپوشی برای جلوگیری ازخروج هوای داخل تایرعمل می کند.

آیا میدانستید ؟!


دانستنی های مفید راجبه لاستیک و معرقی برند های معرو لاستیک را مطالع کنید

توصیه های هایپر تایر برای سفر


فصل تابستان فصل مسافرت است. پس قبل از اینکه آماده ی سفر جاده ای شوید خوب است با هم نگاهی به چند توصیه برای داشتن سفری امن و آرام داشته باشیم.

بازدید های ضروری خودرو


بازدید و بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه هر کدام داری اهمیت خاص خود هستند. برای افزایش بازدهی و بهبود راندمان خودرو و همچنین حفظ امنیت راننده و سرنشینان باید به خودروی خودمان اهمیت دهیم و آن را به طور مستمر بازدید کنیم.

تاریخچه لاستیک


لاستیک یکی از تجهیزات بسیار مهم هر خودرویی است که به حرکت آنها کمک می کند. دانستن اینکه لاستیک چه تاریخچه ای داشته و چه راهی را طی کرده است که امروزه تبدیل به این نوع تایر که امروزه زیر خودروها مشاهده می کنیم، شود قطعا برایتان جالب خواهد بود.  گفته می شود چرخ یا همان تایر تقریباً 3500 سال قبل از میلاد اختراع شده است به عنوان بزرگترین اختراعی که بشر نامیده می شود.

چرا در خودرو های جدید لاستیک زاپاس از لاستیک معمولی کوچک تر است؟


مطمئناً برای اکثر رانندگان مسئله ی پنچر شدن لاستیک پیش آمده است. در مقالات زیادی در وب سایت هایپرتایر درباره ی چگونگی پنچرگیری تایر ، استفاده از اسپری پنچرگیری لاستیک ، لاستیک های پنچررو چه کاربردی دارند و نکاتی درباره ی لاستیک زاپاس با شما صحبت کرده ایم. در اینجا قصد داریم درباره ی لاستیک های زاپاس کوچک که امروزه در اکثر خودروهای جدید مشاهده می شود ، صحبت کنیم.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0